notarget Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Linkene dine funket ikke. Kommer til feil side Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Da blir det full gaming med max lyd,cola/fast food og dyna rundt seg Hverdag altså Jeg syntes det er mye mer detaljer i HL2, som igjen fører til at grafikken virker mye bedre. FarCry er jo ikke akkurat det spillet som virker mest realistisk. I den HL2 banen hvor du begynner på en brygge er vannet _nice_! Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 håper de tar seg gooooood tid.og lager det hele steinbra. selv kan jeg nemlig ikke spille det før utgangen av 2005. Da kan liksågodt vente på neste generasjons skjermkort osv. ble selv skuffet over grafikken slik den ble kjørt på dette screenEt_ http://media.pc.gamespy.com/media/492/4928...mg_2119511.html (se beinet) sammenlignet med hva de hadde gitt oss så langt_ http://media.pc.gamespy.com/media/492/4928...mg_1984538.html mye bump mapping? edit_ yey Vel, ifølge de jeg har snakket med så er de siste bildene (som det fra gamespy) uten AA og details på low, for å vise hvordan en dårligere maskin vil kjøre spillet. Men det kan nok ansees som rykter. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 de? dette kan bli interresant, om det var med alt på low da..... "" Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) To assosiasjoner jeg har gjort meg: Soldatene i HL2 (de med gassmaske) = de slemme soldatene i de første Star Wars-filmene De insektkrypa i HL2 = Starship Troopers Noen andre som har tenkt dette? Syns alt ser råbra og spennende ut, gleder meg! Endret 26. mai 2004 av Playmofetish Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 To assosiasjoner jeg har gjort meg:Soldatene i HL2 (de med gassmaske) = de slemme soldatene i de første Star Wars-filmene De insektkrypa i HL2 = Starship Troopers Noen andre som har tenkt dette? Syns alt ser råbra og spennende ut, gleder meg! Soldatene heter Combine.. Er det Tie Fighter pilotene du sikter etter? Dersom det er det så er jeg litt enig... Det første jeg tenkte på når jeg såg de nye aliene var Starship Troopers Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Vel, ifølge de jeg har snakket med så er de siste bildene (som det fra gamespy) uten AA og details på low, for å vise hvordan en dårligere maskin vil kjøre spillet. Men det kan nok ansees som rykter. Tror dette er bare rykter. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 To assosiasjoner jeg har gjort meg:Soldatene i HL2 (de med gassmaske) = de slemme soldatene i de første Star Wars-filmene De insektkrypa i HL2 = Starship Troopers Noen andre som har tenkt dette? Syns alt ser råbra og spennende ut, gleder meg! Soldatene heter Combine.. Er det Tie Fighter pilotene du sikter etter? Dersom det er det så er jeg litt enig... Det første jeg tenkte på når jeg såg de nye aliene var Starship Troopers kanskje han mener Tusken warriors Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Hm, av en eller annen merkelig grunn, har jeg mer og mer begynt å tro at spillet ikke kommer til å bli så bra som alle skal ha det til... Jeg har alphaen, og det er bare så sykt bra! Grafikken er sykt mye bedre enn Far Cry, og maskinkravene er ikke så høye som Far Cry. haha ? du mener grafikken i hl2 alpha er sinnsykt mye bedre enn grafikken i far cry ? hl2 fanboy incoming. Er ikke noe spes hl2 fanboy, men det er reality......Har prøvd både hl2 og Far Cry og de kan nesten ikke sammelignes.. EDIT: Faktisk har jeg aldri spilt half-life, er litt vanskelig å være fanboy da....... Nei, de kan ikke sammenlignes! Far Cry har en super grafikk, mens HL2 alphaen (som jeg også har) har en standard rompis grafikk! Du ser godt at grafikken blir sinnsyk, men på denne alphaen ser det bare helt føkka ut! Lenke til kommentar
TDK Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 jeg gleder meg som en unge til hl2..... Sålenge det kommer om litt over en måned kan jeg forhåpentligvis kjøre med alt på high.... X800XT PE.... Hvis de screenshotsene var på low er grafikken virkelig imponerende! ant lions = starship troopers! Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Nok en preview fra HL2 Hentet fra Tom's Hardware. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 http://media.pc.gamespy.com/media/492/492830/imgs_1.html Har problemer med å se at dette er sykt mye bedre grafikk enn Far Cry... Men når det er sagt så har jeg våte drømmer om HL2!Den dagen det er innstallert er det bare å skalke lukene, slå av mobilen og melde sin avgang i noen dager... Det er vel aldri blitt sagt at HL2 har så mye bedre grafikk enn FC. Aldri fra Valve i alle fall. Det som har blitt sagt er at spillet skulle ha markedets kraftigste grafikkmotor. Dette var før utsettelsen ble et faktum. Når det har blitt sagt, så tror jeg at fysikken i HL2 vil bli hakket bedre. Men igjen, dette er ikke blitt bekreftet av verken Valve eller noen andre. Det er bare min subjektive mening. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Det flotte med HL2 er at absolutt alle objekter er fysiske objekter. Hele spillet er bygget opp rundt nettop dette. I Far Cry var det ragdoll, kasser, og tønner... sikkert noe annet også. Poenget er at fysiken er en integral del av HL2 gameplayet, whereas det er mer for show i Far Cry og andre spill. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Det flotte med HL2 er at absolutt alle objekter er fysiske objekter. Hele spillet er bygget opp rundt nettop dette. I Far Cry var det ragdoll, kasser, og tønner... sikkert noe annet også. Poenget er at fysiken er en integral del av HL2 gameplayet, whereas det er mer for show i Far Cry og andre spill. Endelig en som har skjønt det Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 gamereactor har også en stoooor spalte om half life i bladet sitt. de var å besøkte valve å teste spille så langt som de hadde laget det nå. slik som de beskrev det tror jeg ikke at ejg blir skuffa når det komer ut. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 haha ?du mener grafikken i hl2 alpha er sinnsykt mye bedre enn grafikken i far cry ? Den er det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå