Gå til innhold

Half-Life 2 previews

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hm, av en eller annen merkelig grunn, har jeg mer og mer begynt å tro at spillet ikke kommer til å bli så bra som alle skal ha det til... :dontgetit:

Jeg har alphaen, og det er bare så sykt bra!

Grafikken er sykt mye bedre enn Far Cry, og maskinkravene er ikke så høye som Far Cry.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Hm, av en eller annen merkelig grunn, har jeg mer og mer begynt å tro at spillet ikke kommer til å bli så bra som alle skal ha det til... :dontgetit:

Grafikken er sykt mye bedre enn Far Cry, og maskinkravene er ikke så høye som Far Cry.

haha ?

du mener grafikken i hl2 alpha er sinnsykt mye bedre enn grafikken i far cry ?

:roll::roll:

hl2 fanboy incoming.

Lenke til kommentar

haha ?

hl2 fanboy incoming.

Er ikke noe spes hl2 fanboy, men det er reality......Har prøvd både hl2 og Far Cry og de kan nesten ikke sammelignes.. :yes:

EDIT: Faktisk har jeg aldri spilt half-life, er litt vanskelig å være fanboy da.......

Endret av the_zombie
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

haha ?

hl2 fanboy incoming.

Er ikke noe spes hl2 fanboy, men det er reality......Har prøvd både hl2 og Far Cry og de kan nesten ikke sammelignes.. :yes:

EDIT: Faktisk har jeg aldri spilt half-life, er litt vanskelig å være fanboy da.......

først og fremst så må det være noe som skurrer, for enten så har du problemer med synet eller så er det noe med innstillingene dine, for jeg ser ikke helt hvordan du får grafikken i hl2 alphaen til å være "sykt mye bedre" enn den i far cry.

faktisk så trenger man ikke å ha spilt et spill for å være fanboy, det eksisterer da massevis av duke nukem forever fanboys på 3drealms forumet, ingen av dem har spilt spillet.

Lenke til kommentar

Vel, i de ovennevnte previews så sier begge to at det er et utrolig gameplay og en sinnsyk atmosfære. Grafikken har mye å si for et spill, men ikke på den måten at det spillet med flest polygoner er det beste spillet, men at grafikken skal passe til resten av spillet. Og ja, grafikken i HL2 er -så- bra..

edit: så bra

Endret av Tx3
Lenke til kommentar

haha ?

hl2 fanboy incoming.

først og fremst så må det være noe som skurrer, for enten så har du problemer med synet eller så er det noe med innstillingene dine, for jeg ser ikke helt hvordan du får grafikken i hl2 alphaen til å være "sykt mye bedre" enn den i far cry.

faktisk så trenger man ikke å ha spilt et spill for å være fanboy, det eksisterer da massevis av duke nukem forever fanboys på 3drealms forumet, ingen av dem har spilt spillet.

Smaken er som baken, delt :)

Lenke til kommentar
Men når det er sagt så har jeg våte drømmer om HL2!Den dagen det er innstallert er det bare å skalke lukene, slå av mobilen og melde sin avgang i noen dager...

Absolutt! Litt usikker på om jeg skal forhåndsbestille det eller satse på at det står en kopi til meg i butikken... Litt fristet til å bestille meg en kopi i tilfelle hyllen er tom :scared:

EDIT: Bare en ting til. Det bildet du kommer med er IKKE ingame... (håper det var en kødd..) Ut i fra realisme så er faktisk Half Life 2 finere enn Far Cry. Flere detaljer på banene og modeller, samt ansiktanimasjoner.

Endret av TCi
Lenke til kommentar
De første som har fått teste litt av herligheten har skrevet litt om opplevelsen for oss, du finner IGN sin pre her og Gamespy sin her.

takk for at du fikk meg hypa opp Igjen til hl2, hadde et i oktober-september og det var ikke greit rundt 30 sept. :dontgetit::roll:

Det kommer til å bli noen laaaaange måneder til det kommer, men gleder meg til valve skal komme med en mer presis utgivelsesdato iløpet av e3

Dette kommer til å bli det først pc-spillet jeg kjøper siden half-life, helt sant. Ikke det at jeg d/l så mye (litt :blush: ) men spiller nesten ikke pc spill

Lenke til kommentar

håper de tar seg gooooood tid.

og lager det hele steinbra.

selv kan jeg nemlig ikke spille det før utgangen av 2005. Da kan liksågodt vente på neste generasjons skjermkort osv. :w00t:

ble selv skuffet over grafikken slik den ble kjørt på dette screenEt_

http://media.pc.gamespy.com/media/492/4928...mg_2119511.html

(se beinet)

sammenlignet med hva de hadde gitt oss så langt_

http://media.pc.gamespy.com/media/492/4928...mg_1984538.html

mye bump mapping?

edit_

yey

Endret av genesis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...