bleidd Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) Jeg har en bærbar jeg skal selge for å finansiere oppgradering av hjemme-pc. Kjøpte den brukt for en stund siden selv, og aner ikke hva den er verdt. Hvis noen kan gi meg forslag til pris, er jeg svært takknemlig for det! Ingen fantasi-QXL-priser, men grei pris på bruktmarkedet her på Hardware.no Kanskje 8000? HP ZE 5344 EA heter den. Litt stor og tung, men har pent design. P4 2,66GHz 512MB RAM 60GB harddisk Radeon IGP345M skjermkort, 1400*1050 på skjermen DVD-spiller/CD-brenner i ett Floppydisk Modem, LAN, IR, Firewire, S-video, PCMCIA-slot (eller hva de nå heter de kortene). XP Home CD-key klistret under maskina, men ingen Windows-CD medfølger. Men drivere følger selvfølgelig med. Trenger ikke bærbar lenger, derfor vil jeg heller forbedre maskina hjemme På forhånd takk for svar! EDIT: Lagt ut for 7000, så får vi se. Takk til deg! Endret 11. mai 2004 av bdd Lenke til kommentar
TMH Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 7000-8000kr ville jeg trodd. Legg den ut på QXL.no - kanskje du får litt mer der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå