cwerner Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) Hei! Jeg og to kompiser skal lage en reality serie pga valg-fag dagene. Serien er en slags krysning mellom robinson og nissene på låven. Det skal bare være en episode som skal dekke de tre dagene som det skal være! her er introen vi trenger forslag til hva som kan skje i de tre dagene og hva som dere syns vi burde endre i introen! På forhånd Takk for hjelpen Endret 10. mai 2004 av SwEEt^AmbEr Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Det er forferdelig kjedelig å se noen småklipp i en intro, mens 90% av det andre er stor tekst med skyggelegging på sort bakgrunn. Svart skjerm får nesten være i nødstilfelle. En som snakker i bakgrunnen ville jo vært ypperlig, men tekst oppå klippene er også en mulighet. Hvis du bruker tekst oppå filmklipp, bør det ikke være for mye effekter som f.eks. skyggelegging på teksten, og den bør helst være hvit. Men jeg skal ikke hindre deg i å være litt nyskapende... Men, hva skulle dere lage? Reality-serie eller spillefilm? Hvis svaret er førstnevnte, skjer vel ting av seg selv, mest. Men dere kunne jo satt opp noen konkurranser av noe slag. Hvis det er sistnevnte, må du hilse fantasien eller meg (hvis jeg har tid). Da er det jo faktisk spillefilm, så da må du bare nesten legge til det sykeste du finner på. Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 Det skal være en reality serie... vi har tenkt på forskjellige ting/konkuranser "deltagerne" skal gjøre! Litt enig at det kanskje blir litt kjedelig med bare den sorte bakgrunnen og den hvite teksten, denne introen er bare noe jeg lagde uten videre. jeg har erfart fra før av at de beste klippene kommer sånn uten videre, ting som ikke er planlagt. Vi begyner filmingen neste uke på en øy rundt i asker området. Lenke til kommentar
EJN Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Som Sanoj sier, det ville vært mye bedre med klipp fra filmen med en stemme som forteller det som nå står som kjedelig tekst mot kjedelig bakgrunn. Dessuten er det ikke Metallica som har Ecstasy of Gold, det er Ennio Morricone. Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) Som Sanoj sier, det ville vært mye bedre med klipp fra filmen med en stemme som forteller det som nå står som kjedelig tekst mot kjedelig bakgrunn.Dessuten er det ikke Metallica som har Ecstasy of Gold, det er Ennio Morricone. Ja..jeg tenkte på at når vi er ferdige med filmingen så tar vi noen klipp og snakker inn det meste av teksten... Det med ecstacy of gold, vi skal kanskje bruke en annen metallica sang senere i filmen..så derfor bare skrev jeg det nå, men jeg tror vi flytter det til rulleteksten. Men er det noen som har noen forslag til ting/aktiviteter som "deltagerne" kan gjøre, som er litt morsomt, som folk kommer til å le av uten at vi nødvendigvis driter ut oss selv så veldig mye Tusen takk for svar Endret 10. mai 2004 av SwEEt^AmbEr Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 Ingen som har noen forslag til aktiviteter/konkuranser? Lenke til kommentar
panybs Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) om å drikke mest vann ? så ikke intro filmen før jeg svarte men dere kunne hatt noen konkuranser om å frakte/bære coloaen også videre. Til slutt når det var igjen to stykker var det om å drikke mest cola ellerno! eller er det tenkt som premie kanskje ? Endret 11. mai 2004 av panybs Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 om å drikke mest vann ? så ikke intro filmen før jeg svarte men dere kunne hatt noen konkuranser om å frakte/bære coloaen også videre. Til slutt når det var igjen to stykker var det om å drikke mest cola ellerno! eller er det tenkt som premie kanskje ? vi har ikke helt bestemt oss for premie ennå...kanskje vi tar en kasse med cola da burde vi isåfall filme når vinneren får premien først, før "deltagerne begyner å drikke av colaen, så slipper vi å kjøpe to kasser? bra forslag det.. vi tenkte at på den siste dagen så skal det være to deltagere igjen, kanskje han som går ut kan gå ut ved at han drikker litt for mye saltvann pga. han er lei av cola også klikker det i huet hans også svømmer han hjem eller no? (Det kunne vi isåfall filmet fra båt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå