Zitronballong Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) Min hardware Msi kt3 ultra 2 x twinmos 512 ram (pc2100) Amd 2000+ Powercolor 9800 pro @ xt (flasha) Opplever ekstrem lagg ved BF og DC. Funker fett i andre spill men sliter enormt i disse spillene. Det har funka før, men nå i det siste har det lagget enormt. Noen som vet hva det kan være? Endret 10. mai 2004 av Zitronballong Lenke til kommentar
TDK Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Det er noe med Bf vietnam som gjør at 9800pro kort får dårlig ytelse. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 juster lydkvaliteten ned et par hakk, og skru på hw processing av lyden.. Lenke til kommentar
Zitronballong Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 Tester det jeg da.. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Det er noe med Bf vietnam som gjør at 9800pro kort får dårlig ytelse. Ikke her. Lenke til kommentar
Zitronballong Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 hmmm, det hjalp ikke Lenke til kommentar
TDK Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Ikke her. Nei, men mange hundre andre har dette problemet. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 jeg har i allefal ikke problemer med bf1942.. du kan prøve å bytte drivere.. Lenke til kommentar
insider Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Test omega driverne... rart det ikke går rent hos deg gikk nesten rent med mitt gamle ti4800se .. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Opplever ekstrem lagg ved BF og DC. Funker fett i andre spill men sliter enormt i disse spillene. Det har funka før, men nå i det siste har det lagget enormt. Noen som vet hva det kan være? hmm, du er sikkert på treige servere, prøv å koble deg til servere med lav ping, ellers så kan det jo være i-nett linja di (hvilken linje er det forresten?) FPS spill er somregel meget krevende av linja di (my collision detection osv.) dermed kan det fort lagge hvis du ikke er på riktige servere. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Ikke her. Nei, men mange hundre andre har dette problemet. Rart, har vel en 4-5 bekjente med Radeon 9800/9800XT kort , og har ikke merka noen klager om dette. Selv pleier jeg å kjøre Omega drivere, og BF:V flyter fint. Trodde det var nVidia-kort som hosta under BF-motoren, jeg. Jaja... Lenke til kommentar
Zitronballong Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 Tviler på at det har noen med grafikkortet å gjøre.. Kjørte for litt siden BF i 1600 x 1200 med AA.. Gikk glatt som pokker. Skjønner ikke hvorfor det bøller sånn nå Foresten så har jeg den nyeste omega driveren. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Defrag harddisken, sjekk taskmanageren om det ligger mye programmer om lager krøll bakgrunnen, spyware... kan vel være mye rart, ingen umiddelbare ideer ellers. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Sjekk CPU tempen og. Min cpukjøler var full i støv. XP prosessorer gir dårligere ytelse over 65C. Lagger det når du er inne på en tom server? Ikke,-------> Da er det ikke Skjermkortet det er noe galt med. Lagger det bare når det er masse aktevitet i det området i spillet du er i? -------> Da kan det være at cpuen din er for dårlig. Eller oppkoblingen din. Hvis det er folk inne på serveren med over 150 i ping, kan det lage lagg for alle på serveren. Spess de som er i nærheten av high pingeren. Merker spess hvis du sitter på med en high pinger. I consollen (tast §, venstre for 1 tallet) går det ann å skrive fps 1. Da vises det hvor ofte bildet ditt oppdaterer seg per sek. (Frames per sec) Jeg får max 70 hvis jeg går inn på en tom server. High pingers og treige servere drar fps ned i 20. En som har raskere pc enn meg har 90 fps og blir skjelden dradd lenger ned enn til 40. Er fps under 40, så er det vanskelig å spille. Over 50 går ann, over 75 er brukbart. Spiller foresten BF Vietnam. Samme symptomer som 1942. Fåler BFV krever mindre krefter enn DC når ragnarrock står på som verst. Ønsker å vite om folk har samme erfaring. Har 1,2 mbit linje, XP1900, Ti4200 590& 290 MHz, 1 gig SD133MHz, 120 WDJB. MVH Øyvind Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå