Gjest medlem-19530 Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) hypnose -Link fjernet av moderator ettersom enkelte reagerer negativt på linken- ble du hypnotisert? Endret 10. mai 2004 av medlem-19530 Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) ... Endret 20. april 2009 av :--{D Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) tenk om den fungerer på noen da? Alle er jo ikke like psykisk stabile heller... forøvrig: ikke morsomt i det hele tatt Endret 10. mai 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 syk syk hitlerkatt.... men enig medTLZ tenk om den funker på noen... kan jo gå riktig galt Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 *hente hagle og tau og gå ut i hagen og finne et passende tre* Lenke til kommentar
brillan Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 *hente hagle og tau og gå ut i hagen og finne et passende tre* Jeg tror ikke jeg har sett den passe så dårlig noen steder før Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 HOT DAMN! Typisk meg - kommer alltid for sent. Link på PM er ønskjeleg! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 synd at folk reagerer negativt på slike åpenbart satiriske ting (okei, det får meg til å spørre om hva som er "negativt", noen som prøvde?) Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 repeterende melding som sier : "Kill you parents, then kill yourself" igjen og igjen akkurat som det skulle vært hypnose... ergo: smakløst... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 repeterende melding som sier : "Kill you parents, then kill yourself"igjen og igjen akkurat som det skulle vært hypnose... ergo: smakløst... Å, ikke ta deg så sabla nær av det da! Linken var ikke så fæl. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 repeterende melding som sier : "Kill you parents, then kill yourself"igjen og igjen akkurat som det skulle vært hypnose... ergo: smakløst... Å, ikke ta deg så sabla nær av det da! Linken var ikke så fæl. Enig.. den var ikke hyper-morsom, men den er ikke akkurat farlig... Lenke til kommentar
Fasces Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Nå ble jeg "ikk" nyskjerrig da.... Nyfiken! Gimmieee! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 er ikke noe like vel... bare sånn greie som komanderer deg til å drepe foreldrene dine og så deg selv... .... "haha" Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 repeterende melding som sier : "Kill you parents, then kill yourself"igjen og igjen akkurat som det skulle vært hypnose... ergo: smakløst... Å, ikke ta deg så sabla nær av det da! Linken var ikke så fæl. Enig.. den var ikke hyper-morsom, men den er ikke akkurat farlig... Nei, morsom var den ikke. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Jeg vil ha link på PM, ble bittelitt nysgjerrig. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Til alle de som vil ha link på PM; Ikke gidd! Den var ûber dom etter min mening! Det er bare en liten flash med et kattehode iført nazi lue der det står kill you're parents, kill you're self rundt mens det blinker litt! Rett og slett ikke humor! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå