TST Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Ubisofts første overraskelse i forkant av E3 er nå offentliggjort. Splinter Cell 3 er under utvikling, og skal lanseres for PC før jul. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Togo Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Dette så pent ut, men.. burde de ikke gi han et nytt våpen? Har tross alt traska med det geværet der i begge spilla nå. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Enig, UbiSoft tenker visst bare på ekstarautstyr i Splinter Cell, ikke primærvåpen! Kniv var det i det minste, den kan sikkert dyttes elegant inn i ett eller annet hue bakfra! Og TST, er det første bildet (når Sam henger oppned med en kniv), er det fra selve spillet eller noe annet? Uansett, jeg forventer bedre grafikk, og såklart bedre multiplayer! (Hvis Ubi klarer det) Lenke til kommentar
ttt Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Og TST, er det første bildet (når Sam henger oppned med en kniv), er det fra selve spillet eller noe annet? sitat frå artikkelen: I mens kan dere titte på de første to skjermbildene, og en illustrasjon Lenke til kommentar
Döden Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Syns nå ikke grafikken var så veldig mye bedre enn tideligere. Syns mer den var litt "tegneserie aktig". Desutten lukter jeg "melkeku" ettersom 2 spill på et år. "Jada, vi har ny grafikk motor og skal revulusjonere jada." Desutten syns jeg heller aldri at Splinter Cell har satt noe særlig standarer i spillindustrien, men heller en videreføring av det Kojima startet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg