Thorvald Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Noen som lurer på hvorfor "alle" telefoner som tuller litt er "fuktskadet" ifølge forsikringselskapet? Les her! Lenke til kommentar
Ravis Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Fyttigrisen... *synger*: Ikke alle kan kalle seg det samme som oss: SVINDEL-EXPERT Det rimer overhode ikke, men det stemmer... Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) jeg kjøpe en barbermaskin der, åpnet den ,så var det hår i, noen hadde brukt den. skkert solgt meg prøvemodellen. edit trykkleif edit: er del lov til å prøve dem? sikkert noen som har prøvd på armen-ÆSJ Endret 11. mai 2004 av 1G FSB Lenke til kommentar
jendor Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 EKKELT!! B-varer kan være skummelt... Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 EKKELT!! B-varer kan være skummelt... Skjønner det... Skal ikke kjøpe ting der mer. Sikkert gamle VHS spillere med gamle Pr0n filmer inni og vaskemaskiner med gamle sokker og truser inni. Lenke til kommentar
jendor Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Sikkert gamle VHS spillere med gamle Pr0n filmer inni og vaskemaskiner med gamle sokker og truser inni. Ugh.. nå tør jeg ikke kjøpe vaskemaskin fra Expert... ikke at jeg hadde kjøpt på Expert likevel.. det er jo så sinnsykt dyrt der.. f.eks. selger den lokale Expert-sjappa fortsatt Siemens M35 til 1995,-............... slå den. Og ei vanlig taklampe som koster 99,- på Bohus koster 398,- på Expert.. og det er for en helt identisk vare. Expert.. det eneste Expert er experter i, er å lure folk trill rundt. Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 sant. de er dyr på det meste.... Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) b vare barbermaskinen min kostet 800 på xpert 399 på elkjøp kjøpte en disk man på expert til 799,- 499 på lefdal lønner seg å skjekke priser eller ett annet tips hold dere langt unna svindel expert edit:trykkfeil Endret 11. mai 2004 av 1G FSB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå