tmkaldheim Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Stemmer det at NSD er ein ny butikk. lurte på om noen hadde erfaringer med denne Lenke til kommentar
zobeon Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Litt lite utvalg, men MEGET bra priser.... Eksempler: Sapphire Radeon 9800pro 128 mb: Komplett.no: 1995,- NDS: 1907,- Maxtor Onetouch Ekstern 160gb: Komplett.no: 1775,- NDS: 1489,- Maxtor intern 200gb: komplett.no: 1250,- NDS: 972,- Lenke til kommentar
zobeon Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Ah, så nå at alle priser er eksl. mva. Da var det visst ikke så jævlig bra alikevel.. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Usj.. det er jo nesten juks. Står ikke ptydelig på førstesida, bare under produktene. Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Det er et brudd på Markedsføringsloven om jeg ikke tar feil. Alle norske butikker SKAL oppgi priser med mva. Lenke til kommentar
durian Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 De har holdt på i ganske mange år, men de opererer mot bedriftsmarkedet tror jeg. Det er nok derfor de har prisene eks.mva. Syns også det står lite info på siden deres. Visste ikke at de hadde satt opp en side, men de har iallefall hatt Deres lokale i Moss i flere år nå så de er nok seriøse. hmm...mitt første innlegg Lenke til kommentar
tesaete Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Før man trekker inn markedsføringslov osv. er det lov å åpne øya Det står uttrykkelig under menyen til venstre at alle priser er eks.mva. Om det var den mest naturlige plasseringen kan diskuteres. Terje Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Litt lite utvalg, men MEGET bra priser.... Eksempler: Sapphire Radeon 9800pro 128 mb: Komplett.no: 1995,- NDS: 1907,- Maxtor Onetouch Ekstern 160gb: Komplett.no: 1775,- NDS: 1489,- Maxtor intern 200gb: komplett.no: 1250,- NDS: 972,- Nå er jo ikke komplett.no SPESIELT billige heller da. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Komplett har blitt dyrere synes jeg. Og jeg blir frustrert når jeg hører om kamerater som alltid tar det som en selvfølge å handle fra komplett. Blir som telenor det her. Prøver å anbefale noen av de HWB osv. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Er det ikke en ny markedsføringslov som trer i kraft fra 1. juli da? Eller er jeg helt bak mål her? Mener at alle priser skal oppgis med mva og inklusive frakt.... Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Kan ikke være markedsføringslov..Fant nada nyheter om det.. En anna lov kanskje? Men at nettbutikkene måtte oppgi pris med frak kunne vert fint.. TaZ Lenke til kommentar
SvenG Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Har ingen ting med markedsføringsloven å gjøre om man skal oppgi mva eller ikke. Men alle selskaper som er mva pliktige, er pr. idag forpiktet til å oppgi priser inkl.mva om man retter seg mot sluttbruker. Man kan gjerne oppgi priser eks.mva, men da skal prisen inkl.mva også være tilstede. ( mener dette kommer inn under skatteloven).. Lenke til kommentar
Madcow01 Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Prisene på Ndsdirekte står pr. i dag uten Mva. Dette er under bearbeiding, og dere vil om noen få dager kunne velge selv om dere ser priser med eller uten Mva. Ndsdirekte er en underavdeling av Norsk Data Senter as, og er ment som en ren netthandel mot private og mindre bedrifter. Det vil til enhver tid ligge kampanjeprodukter på startsiden, og det er fullt mulig å sende inn en forespørsel om tilbudspris på ett produkt. Fraktpriser vil være synlig i handlekurven, og fraktpris vil være variabel i forhold til hva man handler. Minstepris på frakt er 50.- Ta gjerne kontakt hvis dere har spørsmål Per Rolstad Ndsdirekte Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Heisann! Hyggelig at bedrifter tar seg turen innom her for å svare på spørsmål. Lenke til kommentar
Madcow01 Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Det er viktig for oss at dere får svar på de tingene dere lurer på. Som sagt, er det noe så ta kontakt. Per Rolstad Ndsdirekte Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Madcow01: vennligst skift navn med ein gang!! Viss du er her som representant for Ndsdirekte, blir det heilt feil at du anbefaler ein switch hos Ndsdirekte under nicket Madcow01... Du må velge om du er her som representant for Ndsdirekte eller som privatperson... Du bør uansett ikkje henvise til produkter på Ndsdirekte utan å gjere det krystallklart at du jobbar der.... "Skjult" reklame er bannlyst på forumet..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå