Stian89 Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) Trenger drivere til dette kortet, ATI Mobility Radeon 9700 128mb, kan noen skaffe meg en link? Takker på forhånd for linken... edit: Jeg finner ikke noe til mobility serien på ati sine sider, og hva betyr det der "manufacturer" som det står noe om? Endret 10. mai 2004 av Stian89 Lenke til kommentar
TDK Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) Du fikk antakeligvis en drivercd med den bærebare pc'en din. Ellers finnes det noen modifiserte drivere. Manufacturer betyr produsent. Endret 10. mai 2004 av TDK Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 Driverne på cden er jo de som er innstallert på dataen alledere, men det har kommet noen nye nå, og de skal altså ligge på dell sine sider, der jeg kjøpte maskinen, men jeg finner ikke noen drivere der, kan noen se om de finner en link? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) Driverne på cden er jo de som er innstallert på dataen alledere, men det har kommet noen nye nå, og de skal altså ligge på dell sine sider, der jeg kjøpte maskinen, men jeg finner ikke noen drivere der, kan noen se om de finner en link? EDIT: Hvordan ble dette bumpa da?! Endret 10. mai 2004 av Stian89 Lenke til kommentar
TDK Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Hvis du ikke finner noen nye drivere, blås i det. Det gir ike noe stort ytelses-hopp uansett. Jeg tror driverene som fulgte med holder lenge. Leser du litt på ati sine sider så skriver de at det ikke er vits i å bytte driver med mindre du har problemer med den gamle. har du det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå