Feynman Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Forøvrig, er det en god idè å lage en klagemur for flernivåsitering fra helvete?Jeg irriterer meg både [sett inn farge] og [sett inn farge] over folk som ikke greier å luke bort de irrelevante delene av det de siterer, og som gjerne ikke fjerner img-tags og lignende fra sitat. Eventuelt så kan vi jo fremheve de drøyeste flernivåsitatene her, slikt sammenfaller gjerne med dårlig språk og/eller tegnsetting. Og tråden er herved åpnet. Prøvde å finne et eksempel, men det var heldigvis vanskelig. Sikker verre ting ute å går. Få ut aggresjonen; post eksempelet her. ------------------------ Hmm... er det noen her som er hjernevasket.... Coca Cola smaker kun sukker.... etter min mening som sagt før... Et råd til dere... gå til macdonald's ... bestill en coca cola... gå til butikken... kjøp en coca cola flaske.. sammenlign disse..... De har HELT forskjellig smak.... Macdonald's Coca Colaen er slik jeg synes Coca Cola smakte før.. derfor foretrekker jeg enten Coca Cola kjøpt der.... eller Pspsi max.... som har en myyyye bedre smak enn butikkkjøpt plast-Coca Cola- flaske. Dispencer-cola er jo ikke i nærheten av normal cola (pepsi-cola eller coca-cola) Jepp, veit dere hvor stor del vann det som regel er i dispensere? Helt håpløst, jeg blir sur om jeg får dispenser Coca-Cola på en restaurant. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) Se der ja! Eksempler på dårlig sitering kan man jo finne overalt her, men jeg venter til neste gang jeg irriterer meg kraftig før jeg poster. Bra eksempel, det over. Jeg kjører også en kampanje mot elendig sitering i denne tråden. Blir spennende å se om det blir noe av. edit: Sånn at vi vet hva vi snakker om : Shock! Horror! Endret 10. mai 2004 av Kowalski Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Og her har vi en til: Jeg mener at jødene burde drives bort fra dette landet. Det tilhører palestinerne. De er ulovlige okkupanter. Jødene har ingen rett på land. La bare palestinerne ta det. Med unntak av Jerusalem selvfølgelig. Her burde det opprettes en Arisk koloni til ære for Jesus! Herregud for en gal mann Når det gjelder Palestina har ræddisene her på forumet og nazistene et ganske likt syn på saken: Jødene skal pelle seg langt pokkerivold, og underkaste seg muslimene, fordi de var det "første", og fordi jødene er flittige og har sterke kapitalistiske tendenser... Skivebom. Innertier. Grunnen til at Israel fortsatt har støtte langt inn i sosialdemokratiske rekker er at det tidligere var en nasjon som lignet et sosialistisk eksperiment. Da pro-USA profilen ble klarere ble holdningene til landet fra venstresiden dårligere. Spør de som går i 1.mai tog med Palestinaskjerf om de synes Israel skal trekke seg tilbake til grensene fra '48 eller helst opphøre å eksistere som autonom nasjon. Så alle raddiser er anti-Israel? Du kjenner altså ikke til at RV vurderer å sparke ut et medlem av partiet fordi han har kommet med det de mener er antisemittiske uttalelser? Som Klassekampen-abonnent kan jeg meddele at han allerede er sparket ut. Nei, FiskePinna, jeg tror ikke dette er et vanlig syn hos de radikale. De radikale er ikke kritiske til jødedommen, de er kritiske til styringen av staten Israel. Mener du at Likud-partiet gjør en god jobb, får du gjøre det, det er det altså ikke alle som gjør. Ok, det visste jeg ikke. Det undertreker jo isåfall poenget ytterligere. Klassekampen er god, men foretrekker Morgenbladet. FiskePinna: Målbundet! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Flott med engasjement rundt klagemur-saken! Endelig har jeg funnet noe å poste her: Hvorfor står postcounten din konstant på null, aryll? I don't know.... Han poster bare i søppel sikkert...Der får han ikke postcount han?!?!?!?!??! Sorry Ikke såå vanlig med jenter her hehe, jammen daså.. da er alt tilgitt... (må legge til at siteringen klarte å komme seg til ett nivå til, men en moderator reviderte det bort) Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Litt kjedelig at de ikke bare hater USA, men stort sett hele den vestlige verden. Det kan vel diskuteres hvorfor de hater oss, og når hatet startet. Jeg har mine teorier. Men de holder du for deg selv? Det er da virkelig min sak? Jeg har løsningen for verdensfred de neste 500 årene... men...nja...tror jeg holder de for meg selv Terje Søviknes? Herregud, hva er det jeg har startet. (Bør vel kanskje ikke legge alt ansvar på meg) Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg har sett mange flere grelle eksempler, men har ikke tatt meg bryet med å poste dem. Denne er et unntak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå