Gå til innhold

Har noen erfaringer med Whitebox CL4.5?

Anbefalte innlegg

Hei,

Blir aldri så lite nervøs når jeg leser en rekke negative erfaringer med Whitebox og deres bærbare datamaskiner:

1) Leveransedyktighet; I skrivende stund venter jeg på at min nye bærbare skal bli levert. Det har gått 17 dager siden jeg bestilte, og jeg har ennå til gode å se snurten av maskinen.

2) Problemer med WiFi G Turbo 108MB nettverkskort. Er dette noe som kun gjelder Whitebox CL1557, eller må jeg anta at jeg får de samme problemene på CL4.5?

Mvh,

:hmm: Erland Wiencke

Endret av erland72
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

Blir aldri så lite nervøs når jeg leser en rekke negative erfaringer med Whitebox og deres bærbare datamaskiner:

1) Leveransedyktighet; I skrivende stund venter jeg på at min nye bærbare skal bli levert. Det har gått 17 dager siden jeg bestilte, og jeg har ennå til gode å se snurten av maskinen.

2) Problemer med WiFi G Turbo 108MB nettverkskort. Er dette noe som kun gjelder Whitebox CL1557, eller må jeg anta at jeg får de samme problemene på CL4.5?

Mvh,

:hmm: Erland Wiencke

1. du får den sikkert,, men 17 dager er vel litt lite å vente da.. mange har som har ventet mye lengre.

2. det er det ingen som vet da, eneste som vi har funnet ut er at den ikke funker på cl1557, og whitebox klarer ikke å få det fikset.

så jeg sier til deg det samme som jeg sier til de andre i klassen osv som skal ha seg en laptop. kjøp hos en anen. har du sett hos muliticom, de leverere vist nok da.. og du får deler som funker.

Lenke til kommentar

Hei tivolieselet,

Takk for hurtig svar.

I likhet med deg har jeg merket meg at jeg ikke har ventet så lenge som flere av våre kumpaner her på diskusjonsforumet. Likevel vil jeg hevde at det er stor forskjell mellom den leveransetiden Whitebox selv legger opp til (2 dager i følge ordrebekreftelsen) og den faktiske tiden det tar.

Når det gjelder spørsmål nummer to, våger jeg å påstå at du ikke svarer på spørsmålet, hvor velment og velformulert svaret ditt enn er. ;)

Jeg takker for reklameinnslaget, og ser frem til at noen som har erfaring med nevnte maskin svarer (dersom det finnes noen der ute).

På forhånd takk!

Mvh,

Erland Wiencke

Lenke til kommentar

jeg skjønner ikke helt hvorfor folk er så negative mot whitebox. Feilen på wlan kortet er ikke helt dems skyld, men det har kommet ut en ny bios oppgradering som ligger på siden dems. De brukte rundt 8dager å sende min laptop. Jeg er virkelig stor fornøyd med min CL-1557.

Eneste er at ikke wlan kortet fungerer, men det skal fungere etter en bios oppgradering.

Lenke til kommentar

En generell kommentar til alle de positive Whitebox-entusiastene: -Å hevde at manglende funksjonalitet ved nettverkskort eller andre mangler ikke er Whitebox ansvar blir for dumt. Mulig årsaken til problemene ligger hos andre, men når Whitebox annonserer et produkt med visse egenskaper (inkludert leveringstid) er det Whitebox som ikke overholder avtalen. -Hva Whitebox måtte gjøre med sine underleverandører er en annen sak, og helt uvesentlig i denne sammenhengen.

Personlig ville jeg aldri kjøpt fra et firma med så store leveringsproblemer. Jeg kjenner ikke til hva slags betalingsordning Whitebox operer med, men ved likviditetsproblemer har man ingen garanti for å få vare / pengene tilbake.

Whitebox er sikkert bra på pris, selv sen levering og andre faktorer tatt i betraktning, men det er uakseptabelt ikke å opplyse om slike problemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...