andrekr Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Ja jeg er også da en heldig eier av en Q-drit 450W... Og i den anledning vil jeg kjøpe meg en ny en Jeg har sett på North-Q eller hva det heter, på komplett og den er ikke så veldig dyr, men trur det er 400W... Er det noen som kan anbefale en strømforsyning som ikke er altfor dyr? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Styr unna det med Q i navnet. Hvor høy pris hadde du tenkt deg da? Opp mot tusenlappen får en skikkelig gode strømforsyninger, godt under tusenlappen er det ikke nødvendigvis så veldig stor oppgradering i forhold til Q-tec'en din. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) Du får det du betaler for, da vettu. Mist og Fortron / Source har bra PSU'er, men som naturligvis koster litt. De varer dog en -god- stund, og du vil få det beste av det beste.. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FSP40060PN <- Fortron / Source sin 400W, som er en -veldig- bra PSU, som ofte leverer godt over det den lover. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MIST480ADP <- Mist sin 480W. De har også en 550W til et par hundre kroner til, men denne duger vel til det aller, aller meste. Denne leverer også god og jevn spenning. Håper jeg har hjulpet deg litt. Begge disse to forsyningene er gode, sikre valg, og er blant det beste du får "der ute". Edit: Fortron* Uff, jeg blander alltid navnet Endret 10. mai 2004 av Loeve Lenke til kommentar
andrekr Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) ja... jeg må få prøvd å få solgt q-tecen har lagt den ut på qxl... Men er Enermax 460 W bra da? Jeg kan få kjøpt den brukt for 600 kr Endret 10. mai 2004 av andrekr Lenke til kommentar
insider Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) Hører ikke alt for ille ut det ! Endret 10. mai 2004 av insider Lenke til kommentar
andrekr Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 hehe redigerte nettop Lenke til kommentar
insider Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 hehe redigerte nettop merka det se over for svar Lenke til kommentar
andrekr Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) Er Enermaxen noe tess til overklokking da? Endret 10. mai 2004 av andrekr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå