Gunder1 Skrevet 1. november 2001 Del Skrevet 1. november 2001 Jeg har 250wpower et epox 266a 1.4 t-bird 256 ddr cas2 geoforce2 pro ingen ekstra vifter (ennå), får nesten ikke oc i det hele tatt, er det kun power supplyet som har skylda. Holder det med 300w eller må jeg opp til 340w. har en globalvin, kan jeg bytte ut denne vifta med en mer stillegående. evt en overgang, slik at jeg kan bruke en 80x80mm vifte. håper på noen svar. Lenke til kommentar
gthomass Skrevet 1. november 2001 Del Skrevet 1. november 2001 TA EN TITT PÅ MICROPLEX.NO DER HAR DE BRA STRØMFORSYNINGER.HAR SELV EN PÅ 350W OG OVERKLOKKER SOM BARE DET.100% STABILT. NOK STRØM ER ULTRA VIKTIG TIL AMD SYSTEMER. Lenke til kommentar
thorhansen Skrevet 1. november 2001 Del Skrevet 1. november 2001 250W skal ikke være noe problem i det hele tatt. jeg har en AMD 1,4 i et micro kabinett med 145W powersupply, og har ikke noe problem med å kjøre den. Har en harddisk, cd-brenner, dvd spiller og et Geforce 2 Pro kort også. Ikke skyld på strømforsyning. Når det gjelder vifte, så prøv en Alpha, Zalman eller Taisol fra http://www.netconnection.no Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 1. november 2001 Del Skrevet 1. november 2001 thorhansen: Skjønner ikke hvordan du klarer å kjøre stabilt med enn sånn svak psu, en ting er sikkert, den er NØDT til å være kraftig overbelastet, så før eller siden går den opp i røyk! (bare regne sammen hvor mange watt de komponentene du har sånn ca. suger og sjekk den reelle output'en på psu'n din...) Gunder1: En kvalitetspsu (AMD aproved) på 300w og oppover må nok til skal en være sikra mot psu-problemer osv. Microplex har en Chieftech 340w til ok pris. Dette er en billig og meget god psu, skikkelig kvalitet! Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 1. november 2001 Del Skrevet 1. november 2001 om den globalwinen din. det er sikkert en fop32 eller 38. den har så bøelige klips på sidene at du kan feste en 80mm no problem. Se på http://www.ocshoot.com sin artikel om det. Å bruke en overgang vil være enda bedre, men det vil også koste litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå