Disippel i lære Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Eg har ein Chiftec 340W, og den fungerer som bare det. den kjøre ein WD IDE 200 GB, og to 20 GB IDE, plus GF 6600 skjermkort og ein Socet A prosessor på 1,8 GHz. Har ALDRI hatt problemer med den strømforsyninga. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 ZeRKoX: Nå har jo tross alt trådstarter et litt annet system også, da. Lenke til kommentar
Xabi-Alonso Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 noen som har link til denne psu kalkulatoren ? Lenke til kommentar
MartinKS Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 hei Jeg tror det finnes sider som regner ut hvor mye strøm du trenger til datamaskinen din. Det jeg kan gjøre er å gi deg et tips om en bra en. Denne her er ganske bra, og tror den kommer til å holde. Den er litt dyr, men kvalitet er det... Har ingen erfaringer om mist selv men hørt mye bra. Ellers kan du jo søke litt selv på microplex sin side og se hva du finner. En siste ting; mange som sier at man bør styre unna qtech sine strømforsyninger, fordi de ikke er så veldig gode... Jeg har en selv som jeg trodde var årsaken til en feil, og skiftet. Til slutt fant jeg ut at det var RAM-en som ikke stemte med hk. RAM-en var fin den, men ville ikke bli "tatt imot" av hk... Tror den hadde funket fint på maskinen min, men jeg kjøpte en ny, så gidder ikke prøve. Kjøpte min strømforsyning innebygget i et Antec Sonata, så det var ikke helt bortkastet. 2156922[/snapback] Hvilken side var det som regnet ut?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå