Gå til innhold

Ny strømforskyning! > 360 W

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hørt at denne er ganske bra... yter faktisk mer enn det den skal... bråker nesten ikke heller....

Har også hørt at denne er ganske god....

men du får bestemme selv

Men denne er feilpostet.... den skal ligge under elektronikk på overklokking

Endret av magnum_h_a
Lenke til kommentar
Har hørt at denne er ganske bra... yter faktisk mer enn det den skal... bråker nesten ikke heller....

Men denne er feilpostet.... den skal ligge under elektor på overklokking

takk, viste ikke at det fantes et sted for strømforskyninger, skal huske på til neste gang!

Men hvor stor PSU tror dere jeg trenger for fremtiden? :)

Lenke til kommentar

Men denne er feilpostet.... den skal ligge under elektor på overklokking

takk, viste ikke at det fantes et sted for strømforskyninger, skal huske på til neste gang!

Men hvor stor PSU tror dere jeg trenger for fremtiden? :)

tror det vil holde med en 400 watt men du kunne jo kjøpt en 500watt du kommer sikkert ikke til å angre..... :D

Lenke til kommentar

hei

Jeg tror det finnes sider som regner ut hvor mye strøm du trenger til datamaskinen din. Det jeg kan gjøre er å gi deg et tips om en bra en.

Denne her er ganske bra, og tror den kommer til å holde. Den er litt dyr, men kvalitet er det...

Har ingen erfaringer om mist selv men hørt mye bra.

Ellers kan du jo søke litt selv på microplex sin side og se hva du finner.

En siste ting; mange som sier at man bør styre unna qtech sine strømforsyninger, fordi de ikke er så veldig gode... Jeg har en selv som jeg trodde var årsaken til en feil, og skiftet. Til slutt fant jeg ut at det var RAM-en som ikke stemte med hk. RAM-en var fin den, men ville ikke bli "tatt imot" av hk... Tror den hadde funket fint på maskinen min, men jeg kjøpte en ny, så gidder ikke prøve.

Kjøpte min strømforsyning innebygget i et Antec Sonata, så det var ikke helt bortkastet.

Lenke til kommentar

Merker du noen problemer med chieftechen din???

jeg kjører flere komponenter enn det du gjør uten problemer????

Så lenge du styrer unna Q-tec sine PSU'er er vel alt vel. enermax har noen som er fine vet jeg.... Ellers liker jeg Chieftech....

Lenke til kommentar
Jeg har en chieftech 360watt i mitt kabinett.

jeg har 1dvd brenner 8x, en 52x cd brenner, en 160gig sata disk og 9800xt.

Holder dette?

Har cheiftech gode PSU'er?

Chieftech har knall gode PSU'er. Se min profil så forstår du hva jeg mener....

Det holder i massevis for din del.

Lenke til kommentar
okey, men sjekket en sånn PSU kalkulator, den sa minimum 460watt liksom (under 100% stress riktignok men) så denne her så fristende ut.. er den noe tess? :)-

har bestilt den, gjenstår å se om den funker bra.

Det er sikkert god den der. Men husk, det er kun en strømforsyning. Du øker ingen from for ytelse, kun stabilitet.

Lenke til kommentar
okey, men sjekket en sånn PSU kalkulator, den sa minimum 460watt liksom (under 100% stress riktignok men) så denne her så fristende ut.. er den noe tess? :)-

har bestilt den, gjenstår å se om den funker bra.

Det er sikkert god den der. Men husk, det er kun en strømforsyning. Du øker ingen from for ytelse, kun stabilitet.

Nytter liksom ikke med dual Opteron-system og 4GB Corsair XMS-RAM hvis ikke maskinen kan skru seg på... :p

Lenke til kommentar

Holder dette?

Koble til itt til og du vil slite med ustabilitet. Broren min hadde en 340w Chieftec. Han kjøpte ny da strømforsyningen ikke klarte å drive 3 disker, 1 DVD-spiller, 1 CD-brenner, Abit AN7, XP2500+, 1x512MB ram brikke, 9800 Pro og noen flere PCI kort.

Lenke til kommentar

Holder dette?

nei chieftec har _ikke_ gode psuer...De er bra i forhold til prisen, men du bør ikke være sikker på at psuen din holder mye lengre..(du kan jo altids være heldig ol)

for å si det sånn...

psuen min som fulgte med avantec kabinettet mitt og er på 280w og er rimelig stabil, trekker specsene mine, også i mer krevende spill...

Jeg regner ikke med at den skal holde _mye_ lengre så jeg skal over til mist 430w til sommeren, den er støysvak og gir ekstremt mye ytelse!

jeg syns du bør gå for den du også! :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Holder dette?

nei chieftec har _ikke_ gode psuer...De er bra i forhold til prisen, men du bør ikke være sikker på at psuen din holder mye lengre..(du kan jo altids være heldig ol)

for å si det sånn...

psuen min som fulgte med avantec kabinettet mitt og er på 280w og er rimelig stabil, trekker specsene mine, også i mer krevende spill...

Jeg regner ikke med at den skal holde _mye_ lengre så jeg skal over til mist 430w til sommeren, den er støysvak og gir ekstremt mye ytelse!

jeg syns du bør gå for den du også! :thumbup:

2158991[/snapback]

Se min oppdaterte profil. Jeg føler meg litt heldig som kjører det steinstabilt på en en chieftech 360W psu. Har en Aspire Premodded 500W PSU liggende, men synes denne bråker for mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...