fxwz Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Trenger drivere til 64MB DDR ATI Mobility M9 Radeon 9000 skjermkort, 4X AGP. Ps det er til en bærbar pc. Lenke til kommentar
knut Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Driverene finnes hos produsenten til den bærbare maskinen din. Om du vil ha en modifisert driver kan du finne info om dette her: http://www.barbara.no/art.php?artikkelid=5841 Det finnes også mange tråder om dette på forumet, om andre drivere som er ferdig modifiserte (omegacorner f.eks.). Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Er det ikke bare den vanlige Catalyst-driveren man trenger? (Det er vel en sånn alt-i-ett driver som passer alle skjermkort som heter noe med Radeon, uansett om det er mobile, desktop, professional, eller 7000, 8500, 9000 eller X800) Mulig produsenten av laptop'en (f.eks acer) har egne drivere (dvs. med sin egen logo og sine egne begrensinger i funksjonalitet), men det beste og mest oppdaterte er nok uansett ATI's nyeste Catalyst-drivere som du finner på forrsiden til http://www.ati.com Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Man kan IKKE bruke standar driveren rett fra hjemmesiden, som det står på hjemmesiden til ATI. Da må man mode de, eller bruke Omega sine f.eks. Les artikelen på barbara som det henvises til lenger oppe. Selv bruker jeg Omega driveren på mitt 9000 i min Whitebox cl50, bærbar. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Har hatt litt blanda erfaring med både Omega og å tvinge inn Catalyst. Har også en bærbar med dette skjerkortet (Elitegroup 732), og driverne fra produsenten er fra i fjor sommer... Litt for gammelt syns jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå