cornhoolio Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 jeg har en fil, vido clip, som jeg ikke får slettet. Når jeg prøver å slette den så får jeg opp en feilmelding; "It is being used by another person or program. Close any programs that might be using the file and try again" Jeg har prøvd å slette den etter å ha restartet maskinen min, men ingenting hjelper, jeg har også prøvd å slette gjennom Nero (som har funger før), men det hjalp heller ikke. Er det noen som har noen tips? Lenke til kommentar
zacka Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Gå inn her og last ned fix'en som står litt nede på siden: http://www.techzonez.com/forums/showthread.php?t=8442 Når den er "zippet ut" høyreklikker du på fila og velg "installer". Dette skal gjøre susen Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 1.Prøv å gi filen et nytt navn før du sletter den. 2.Prøv å slette filen i sikkerhetsmodus. 3.Prøv å slette filen i totalcommander http://www.ghisler.com/ 4.Velg editer fila i totalcommander og slett alle det rara tegna, så lukker du og svarer ja på spørsmålet om du vil lagre endringene. Deretter skal det gå fin å slette fila. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Enkel og fin måte å omgå problemet på: (Husk å ikke ha filen merket i Explorer) Windows-knapp + R Skriv cmd [enter] Gå til korrekt mappe skriv "del" + filnavn (eks: del "fil som ikke vil slettes.avi" - inkludert apostrofer som er nødvendig hvis man har mellomrom i filnavnet Lenke til kommentar
zacka Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) Det beste er vel å installere fix'en (som endrer i registeret) slik at man slipper unna problemet for alltid? Litt tungvindt å måtte gjøre en "stor" operasjon hver gang problemet oppstår. Edit: skrivefeil Endret 12. mai 2004 av zacka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå