Freak627 Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 noen som veit hvordan man uninstaler linux??? har ett prob med det og har lyst og slette det. noen som kan hjelpe meg plz????? Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Slett partisjonene med et partisjonsprogram og slett MBR så er disken clean. Lenke til kommentar
bkak Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Det går nok ikke, jeg er redd du må kjøpe ny datamaskin. Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Hvorfor kaste stein i glasshus? Stikk andre steder med den dårlige norsken din og spørsmålet som bare vekker uro og hat. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Ja, du forurenser. Gå til Windows-forumet og spør om hjelp. Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Legg inn Windows og formatter alle partisjonene Lenke til kommentar
gspr Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Det går nok ikke, jeg er redd du må kjøpe ny datamaskin. Ikke prøv å lure ham. Du må huske å si at han må kjøpe ny datamaskin med et sånt designed for Microsoft Windows-merke! Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Ingen har vel egentlig sagt at han skal legge inn Windows. Kanskje FreeBSD? Men ja, jeg også TROR det. Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 slette parisjonen???????????? hvordan gjør man den a????? mister jeg windows da? har ikke lyst til det akkurat men Lenke til kommentar
sim Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showforum=104 Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 slette parisjonen????????????hvordan gjør man den a????? mister jeg windows da? har ikke lyst til det akkurat men Hvis ikke du har såpass med peiling så får du pelle deg et annet sted. Kan moderator stenge tråden? Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Jeg er overrasket over hvor lite hyggelige linux-folket er her på HW.no... vanligvis er jo linux-folk mer hjelpsomme og hyggelige en Windows-folk Har du Dual Boot? Isåfall booter du opp i XP og fjerner linux-partisjonene via Administrative Tools og Disk Management (det er de partisjonene XP ikke skjønner hva er). Hvis du nå skal installere Linux om igjen, er det bare å sette igang. Du har fortsatt bootloaderen fra linux, den gjør ingen skade, men du kan også bli kvitt den ved å boot'e opp med XP og kjører recovery console, kjør fixmbr og fixboot så skal du være i mål. Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) Trådstarter stilte et spørsmål. Svar skikkelig på det eller hold kjeft. Makan til drittoppførsel edit; takk TopDog, du reddet troen min på at linux folk er OK Endret 11. mai 2004 av enden Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 TopDog er alt for snill mot Windows 14isser til å være Linux folk Men ærlig talt han er tydligvis ute etter å fjerne Linux og beholde Windows. Ikke bare er det få som har spesielt lyst til at han skal gjøre det, men det er et spørsmål som burde vært i Windows forumet. Det er snakk om å slette Linux partisjonen og bruke Windows verktøy for å fikse MBR. Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 At tråden muligens er feilpostet forsvarer da virkelig ikke oppførselen her... Det er utrolig barnslig å oppføre seg sånn hvis grunnlaget er at trådstarter har prøvd linux og vil tilbake til windows Lenke til kommentar
gspr Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) At tråden muligens er feilpostet forsvarer da virkelig ikke oppførselen her... Det er utrolig barnslig å oppføre seg sånn hvis grunnlaget er at trådstarter har prøvd linux og vil tilbake til windows Respekt møtes med respekt. Hvis trådstarter hadde uttrykt seg mer voksent, ville han nok fått mer voksne svar. Endret 11. mai 2004 av gspr Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 gspr: Er du for øye for øye, tann for tann, eller? Trådstarter: Hvis du har linux, virkelig, så kan du prøve å boote opp, kjøre cfdisk (lettest) og slette alle partisjonene du ser. Men da sletter du også eventuelle Windows-partisjoner. PS: Tillat meg å tvile på at du faktisk har Linux. PPS: Skuffende å se at folk ikke kan svare skikkelig, men må synke ned på 14-års-, windows-stadiet... Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Greit at gutten er en fjortiss, men må dere gjør narr av ham? Han spurte dere om hjelp, og det eneste dere gjør er å mobbe og komme med usakligheter. Lenke til kommentar
dvj Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) aah slutt å grill linux folk i forumet for å vær frekke. Ikke akkurat første gang en "feilposter" og starter tråd om hjelp til å slette linux, med windows verktøy. I tillegg føles det ganske frekt spørsmål, da gir man frekke svar. Endret 12. mai 2004 av dvj Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg mener fremdeles man kan heve seg over det ved enten ikke å svare, eller svare seriøst og heller rapportere tråden eller vente til moderator sletter/stenger den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg