knert Skrevet 10. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2004 Noen som vet hva det er som gjør at vi kan se forskjell på en jente og en gutt i løpet av et sekund bare ved og se på ansiktet? hva er det som skiller et jente-ansikt fra et gutte-ansikt? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2004 Det er stort sett mer feminint. Lenke til kommentar
Mr. Grammatikk Skrevet 10. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2004 Noen som vet hva det er som gjør at vi kan se forskjell på en jente og en gutt i løpet av et sekund bare ved og se på ansiktet? hva er det som skiller et jente-ansikt fra et gutte-ansikt? Fasongen, vel! Det er ikke alltid 100% riktig, da. Det finnes såkalte transvestitter som er fryktelig pene å se på, og man ville ha store vanskeligheter å skille de fra naturlige jenter. Personlig tror jeg kinnben og kjeve fasonger har mye å si. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2004 Jenter bruker sminke Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 10. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2004 Vi menn er vel litt grovere i huden en kvinner, mange i alle fall. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 10. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2004 det er et par ting du kan se forskjellen på. Men det som skiller en gutt fra jente er albuen. Se på festet ditt og sammenlign med en fra samme kjønn. Dere vil ha like koblinger. Det motsatte kjønne vil ha leddet festet anderledes. Lykke til med jakten:) edit: leste ikke spørsmålet. Umulig å se i ansiktet:( Men det du kan se på er øyebrynene, den fargen som er der er også der nede Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2004 Det er ikke alltid like lett å se forskjellen. For eksempel jeg har et ansikt som kunne gå for begge deler (uten å være feminin). Engang spurte faren til en kompis første gang jeg traff ham, hvem sin jente han hadde funnet seg nå. Hadde ganske jentete langt hår også da Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 14. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2004 Er ikke menner litt grovere sån generelt i ansiktet da? Grovere, større nese. Mer buskette øyebryn. Litt mindre lepper, muligens noe jeg innbiller meg grunnet leppestift på jenter. Mer kantette og grove i ommrissa av hode. Er ikke helt sikker da. Når jeg tegner så tegner jeg jente hoder mer myke og fine i kurvenne. Ikke så grove øyebryn, og større lepper. Noen ganger ser det mer mandig ut forde dea. Har ikke helt take på det der. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 14. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2004 følg pekepinnen mellom beina. funker bra, slår sjelden feil Lenke til kommentar
d00fen Skrevet 14. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) Endret 15. mai 2004 av d00fen Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 15. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2004 Hårlinja og hakepartiet Testosteron vet du... Lenke til kommentar
knert Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mai 2004 sinnsykt vanskelig og få tak på dette med ansikter. jeg tror det må være en en ting som jenter har og som ikke gutter har, og omvendt. denne forskjellen ligger lagret i underbevisstheten, og tas frem hver gang vi ser et nytt ansikt. bare tanker... men er det noe i det jeg skriver? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 15. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2004 Har lurt litt på dette og. Som du over sier så ligger det nok plottet endel "stikkord" i underbevistheten. Det er få ting som man klarer og identifisere så raskt som forskjell på kjønn, selv på veldig lang avstand. Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 15. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) Det er helt klart forskjeller på manne- og kvinne-ansikt. Ikke bare ytre som hud og hår men faktisk hodeskallen og dens ulike deler er forskjellig. Et lite søk brakte meg til denne siden: http://files.frashii.com/~lisa/annierichar...om/skeleton.htm lite utdrag: Male and Female Cranium Differences Most important skull differences between men and women are indicated by the letter value on the figure to the left and described below: A) The mans cranial mass is more blocky and massive compared to the females which more rounder and tapers at the top. B) Temporal Ridge - runs along the outer side of the upper skull creating the square shaped of the upper head. More prominent in men than women. C) A woman's supraorbital margin (the ridge above the eyes) is sharper while the males is rather round and dull. D) The Zygomatic bone (cheekbone that lies under the lower eye ridge) is more pronounced on the male skull. E) The Mandible (lower jaw) bone of a woman is more rounded, while the male's is squared. F) Frontal bone – forehead structure terminates at the brow. The male forehead is lower and more slopping. G) Men have a deeper cranial mass. H) The supercilary arch is large and pronounced in the man. I) A males gonion (most posterior inferior point on angle of mandible) is more flared out and sharply angled. J) The teeth of men tend to be larger. Endret 15. mai 2004 av -kristoffer- Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 17. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2004 Menn har som oftest et "firkantet" hode, mens kvinner har et mer trekantet. Er også ganske lett å se forskjell på mann eller kvinne rundt skuldrene. Tror kvinner har smalere øyenbryn også.. Lenke til kommentar
jaha Skrevet 19. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2004 kanksje man ser det på skjegget..... Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 19. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2004 Tror kvinner har smalere øyenbryn også.. Skal faen meg love deg jeg vet om jenter som har øyenbryn så store som pannebånd, så den der var litt dårlig.. Men det bildet over fra den siden er vel det jeg menrer beskriver alt best! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 20. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2004 Det må være en lukt som kroppen utsondrer som vi ikke direkte kan lukte, men som kroppen automatisk merker... eller no sånt! Det er jo sånn når man er kåt, at det er lukter av det andre kjønnet man blir tent av blant annet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå