MoTe Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Hei Jeg har et lite spørsmål.... Min bror hadde et Olympus Mju 300 kamera som jeg syntes var veldig bra. Det klarte selvfølgelig katten min å ødelegge.... Så nå har han fått mitt kamera, et Fuji FinePix s5000 som jeg var veldig fornøyd med. Men nå har jo jeg både ekstra batteri og minnekort hvis jeg kjøper Olympus (for jeg regner med at alle i Mju serien bruker samme minnekort og batteri???) Tenker en del på det nye Mju 410 men jeg har ikke lest så mange tester om dette. Regner med det er ganske nytt da? Så det jeg lurer på om noen har dette kameraet og har fått testet det ut. Jeg likte godt Mju 300 så jeg regner med at det ikke kan være dårligere ihvertfall.....Men er det verdt pengene eller burde jeg heller satse på et annet merke i samme prisklasse? Jeg er bare en hobby fotograf så trenger ikke noen voldsomme greier. Trenger jeg et kamera med bedre zoom muligheter så låner jeg bare Fuji kameraet. På forhånd takk for hjelpen Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Test kommer på Akamera i løpet av uken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå