Xanitra Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) Jeg trenger hjelp med norsk materiale til min hjemmeside. Jeg ber dere ikke om å ofre mye av deres tid, men om dere har noe å bidra med, og dere vil ha litt heder og ære for skrevet materiale, kan dere legge inn forslag her, og sende meg en PM med deres kode. Beta versjonen av den norske siden, ligger her: http://www.xanitra.com/indexno.htm Som dere ser er Fragletrollet allerede blitt kreditert for sin guide: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=233242&st=40 som også har blitt lagt ut på min side. Om DU har lyst til å være med på leken, er det bare å joine. Belønning er selvfølgelig en cred side som du har anledning å skrive litt om deg sjøl og litt sånn. Om du lager elektronisk musikk får du også lov å legge inn en mp3 fil på min side, med link til din side .... evt kan vi diskutere oss frem til noe. vel, det var alt. håper dette inspirerer noen av dere. Endret 10. mai 2004 av Xanitra Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Hehe. Den siden hører hjemme i forferdelige sider-tråden... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Hehe. Den siden hører hjemme i forferdelige sider-tråden... shhh da Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Du bør nok gjøre noe kraftig med dette designet om noen skal ta siden seriøst, fikk dårlig flashback til websider på midten av nittitallet. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 ja, som sagt, så er jeg ikke noen ekspert på programmering.. Men om det er noen som føler kallet, er det nå bare å hive seg på som sagt. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) Feilposta tråd? eller? Ser ikke ut som det har så mye med webdesign å gjøre annet enn at det er på en webside.. (for om jeg forstår deg ret vil du ha hjelp til innhold, og siden det tilsynelatende er en side om musikk så...) Endret 10. mai 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 hm.. begynte faktisk å like siden... den hadde en hærlig trash feeling, hm hm.. Lenke til kommentar
huf Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 hm.. begynte faktisk å like siden...den hadde en hærlig trash feeling, hm hm.. Ja, mmm. Du må gjøre noe med den siden der der før det skal bli tatt seriøst. Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Den siden så ikke særlig bra ut desverre. I Opera var den helt tragisk. Hva er det med den blinkende teksten under det norske flagget?? Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Mouseover'ne skremte meg rett opp til lukk knappen, og vips så fikk jeg ikke med meg noe som helst av innholdet eller hva siden egentlig handlet om før siden var lukket. Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Vel, som Enzo påpeker har dette lite med webdesign å gjøre. Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg