Gå til innhold

Ignalum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så ut som det var en sann advanced server/client distro. Tror jeg må prøve ut denne.

Ignalum Linux is a complete, Red Hat and RPM-based operating system optimized for the i686-class processors

Eller kanskje ikke? :p

Lenke til kommentar

Og hvorfor ikke? Ikke pentium? Jeg har like greit lastet det ned. Har 1GB-linje inn på jobben og uendelig mange CD-er, pluss at jeg ikke har så mye å gjøre...

Laster ned tre CD-er på under ti minutter ihvertfall, og nå når jeg har det brent ut, kan jeg like greit prøve det... :)

Lenke til kommentar
Og hvorfor ikke? Ikke pentium? Jeg har like greit lastet det ned. Har 1GB-linje inn på jobben og uendelig mange CD-er, pluss at jeg ikke har så mye å gjøre...

Laster ned tre CD-er på under ti minutter ihvertfall, og nå når jeg har det brent ut, kan jeg like greit prøve det... :)

Si hva du synst når du har fått prøvd det da..

Lenke til kommentar
i686 er pentium jo, alt fra pentium pro og opp (inkluder AMD). Det betyr i prinsippet kjappere når pakkene er i686-kompilert og ikke i386.

Det er søren ikke mye å tjene på det der.. I ting som kernel er det greit nok, men i vanlig bruk der 99% av prosessortida går med på å vente på input er det lite å hente.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...