pgdx Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Ignalum Linux 9 ligger ute som betaversjon og bygger visstnok på FC1, men er det noen som har prøvd dette og vet hva det duger til? Lenke til kommentar
huf Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Så ut som det var en sann advanced server/client distro. Tror jeg må prøve ut denne. Ignalum Linux is a complete, Red Hat and RPM-based operating system optimized for the i686-class processors Eller kanskje ikke? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 Og hvorfor ikke? Ikke pentium? Jeg har like greit lastet det ned. Har 1GB-linje inn på jobben og uendelig mange CD-er, pluss at jeg ikke har så mye å gjøre... Laster ned tre CD-er på under ti minutter ihvertfall, og nå når jeg har det brent ut, kan jeg like greit prøve det... Lenke til kommentar
bkak Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 i686 er pentium jo, alt fra pentium pro og opp (inkluder AMD). Det betyr i prinsippet kjappere når pakkene er i686-kompilert og ikke i386. Lenke til kommentar
huf Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Og hvorfor ikke? Ikke pentium? Jeg har like greit lastet det ned. Har 1GB-linje inn på jobben og uendelig mange CD-er, pluss at jeg ikke har så mye å gjøre... Laster ned tre CD-er på under ti minutter ihvertfall, og nå når jeg har det brent ut, kan jeg like greit prøve det... Si hva du synst når du har fått prøvd det da.. Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 i686 er pentium jo, alt fra pentium pro og opp (inkluder AMD). Det betyr i prinsippet kjappere når pakkene er i686-kompilert og ikke i386. Det er søren ikke mye å tjene på det der.. I ting som kernel er det greit nok, men i vanlig bruk der 99% av prosessortida går med på å vente på input er det lite å hente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå