Solemdal Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) Hei. Kjøpte en ny vifte fra PSData (Den gamle bråkte noe sykt) Da jeg tok ut den gamle, og satte inn den nye, fikk jeg ikke respons. Jeg bytta tilbake til den gamle, og fikk heller ikke respons. Jeg tok ut selve CPUen (Intel Pentium 4 2.0 GHz), da ga hovedkortet "feil-lyden". Det jeg tror som er feilen er at CPUen har kortsluttet. (Pga kjølepastaen) Hva tror dere? (Glacial Cooling Fan Socket-478 26dB For Intel CPU (Up To P4 3.06GHz/Celeron 1.8GHz) het den nye viften jeg kjøpte) Takker på forhånd. -Clixz Endret 10. mai 2004 av clixz_ Lenke til kommentar
GA Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Hva slags kjølpasta brukte du? Smurte du ut over hele cpu eller bare kjærna? slet du mye med å sette på kjøleren? Du kan jo ha klart å ødelegge kjærna også eventuellt... Lenke til kommentar
Solemdal Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) Det var kjølepasta på ribba fra før av. Å sette på viften gikk glatt. Endret 10. mai 2004 av clixz_ Lenke til kommentar
Evilman Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 montasje feil ? prøv å ta ut cpu og sjekk om alle pinner er intakt etter på prøver du ås ette vifta på fler plasser i verstefall har du glemt en ledning eller to.. muligens en ekstra kabel fra strøm forsyning til hovedkort for vifter har det på mitt msi neo bfisr 2 kort Lenke til kommentar
Solemdal Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 Prøvde å starte CPU uten vifte, og fikk ikke resultat. Hadde et sånt problem for litt siden (Da jeg fikk PCen) Startet PCen og fikk ikke respons på skjermen. Det viste seg at jeg måtte fixe litt på skruene under hovedkortet, så funka det. :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå