Metric Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Heisann Jeg kjøpte meg et nytt KeyTronic KT2001 PRO forleden, og det støyer noe aldeles forferdelig. Noen på dette forumet som har prøvd å dempe støyen på et tastatur ved evt. å stappe filt eller lignende materiale nedi det? Trenger sårt tips da jeg etter all sannsynlighet kommer til å skru fra hverandre tastaturet en dag snart. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Slik får du et tastatur som ikke bråker så forferdelig: Kast det du har Gå i en butikk og prøv de som finnes der Kjøp det som føles best ut som ikke knatrer for mye Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 eller noe som er billigere: åpne tastaturet, og legg et tynt "belegg" av gummi under tastene. Dette fås kjøpt på biltema til 20kr Lenke til kommentar
Metric Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 Takk for tipset ballemann, mulig jeg gjør det,, andre tips? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) Selg ditt nåværende på QXL og kjøp Internet explorer keyboardet til Logitech.. det sorte med rullehjul for volum osv.. Det er SYKT deilig, og lager 0 lyd.. übersmooth. Endret 10. mai 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Selg ditt nåværende på QXL og kjøp Internet explorer keyboardet til Logitech.. det sorte med rullehjul for volum osv.. Det er SYKT deilig, og lager 0 lyd.. übersmooth. Second that! Überdelig tastatur Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) Mm, jeg sitter og skriver på det nå jeg Kunne vært litt mer stille synes nå jeg da, men stillere skal det sikkert være vanskelig og finne.. edit: digg poustcount, året satan kom på jord (ja 1999) Endret 14. mai 2004 av ballemann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå