tacomodo Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 Ok Epiphone Les Paul Standard og Roland Cube 30 - Høres det bra ut? Jeg er ikke noe spesielt god, men jeg vil ha en gitar som ikke er den billigste liksom. Vil ha en gitar som jeg kan vokse med og ikke en som jeg må kjøpe etter ett år. Uansett, er det noen som har hørt om den gitaren og den forsterkeren og kan gi meg litt feedback? Det er en de hadde i vårkampanjen sin hos Imerslund. Var nede og skulle kjøpe i dag, men faen det var stengt Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Hvis jeg skal komme med en anbefaling: HALVAKUSTISK... det er konge det. Utrolig good å spille på. Epiphone les paul standard duger minst i de fem første årene av din gitarkarriere. Har selv hatt en. Gode å spille på og gir bra lyd. Du vil nok bli fornøyd med den. Du får den sikkert til en grei pris og. Forsterkeren har jeg ikke vært borti, men hadde en 30 watter før. Fin kombinasjon til eget bruk, men skal du spille i band, sparker den ikke nok fra seg. Edit: skrivefeil Endret 16. mai 2004 av Luke Lovegroove Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Viss du klarar å skru riktig, så gir roland cube 30 ein utruleg fin lyd, men som sagt, den held ikkje til å spele på ein sene. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Vel, da tenker jeg at jeg stikker nedom og kanskje kjøper det settet i dag! Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Vel, da tenker jeg at jeg stikker nedom og kanskje kjøper det settet i dag! Ka sett? halvakustiske og roland cube 30 ? edit: denne posten burde vel kanskje flyttast til musikk kategorien? Endret 18. mai 2004 av Whiteshit Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Nei, den litt ned på denne siden her http://www.kickmusic.no/sak/000055.asp Kanke noen si noen gode ord 'a? Sånn at jeg ikke føler meg så skyldig for å bruke så mye penger... Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Ser greit ut det der. men kom til å tenke på om det i det heile tatt var et "tilbud" det der... har du sjekka rundt? Meiner du får slike epiphone gitarer ned rundt 5000, og under også... (det gjorde iallefall eg), forsterkeren er eg ikkje kjent med....er den vanligvis dyr? Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Tror forsterkeren er rundt 2.500 - 2.600 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 tja...sikker greit nok då, om det stemmer. en gigbag koster vel ca en høvding. og gitaren er god den...nei..det funker det greiene der Lenke til kommentar
Purify Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) Ibanezene har ok lyd og er lette å spille på og veier lite. Ibanez slik jeg liker dem: Steve Vai-signaturene er pene de. Kjøp min Squire, den er blå og i tipp-topp stand Du får den for 900,- inkl. bag. Ikke med forsterker da. Hvis du faktisk er seriøst interessert, PM meg Endret 19. mai 2004 av Purify Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Kjøpte Epiphone Les Paul Standard Ebony (eller noe i den duren) og den Roland Cube-30. Satan så moro det ble å spille igjen! Nytt liv i alle låtene jeg kan! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå