tbend Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 jeg trodde det var bredden på disse "ledningene" som blir "etset" frem som var på 90nm...Jeg å... Og at man får plass til mere på mindre plass.... Lenke til kommentar
rlz Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Akkurat hvordan Intel definerer teknologien sin vet jeg ikke så mye om, så der lærte jeg noe nytt. Kan jo legge til at i dypden er det lag som bare er 1,2 nm (5 atomlag). Sinnsykt lite ihvertfall. Stemmer. Isolasjonslaget under transistorene er på 1.2nm, noe som tilsvarer cirka 5-6 atomer. Jeg har sett bilde av dette og det er sinnsykt tøft Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Akkurat hvordan Intel definerer teknologien sin vet jeg ikke så mye om, så der lærte jeg noe nytt. Kan jo legge til at i dypden er det lag som bare er 1,2 nm (5 atomlag). Sinnsykt lite ihvertfall. Stemmer. Isolasjonslaget under transistorene er på 1.2nm, noe som tilsvarer cirka 5-6 atomer. Jeg har sett bilde av dette og det er sinnsykt tøft Link? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 jorgis: Er alt for lat til en gang å tenke på å finne link, men det er i en PDF-fil om CMOS/nanotech tilgjengelig på Intels sider. Tror bildet finnes i mange av PDF-filene deres om produksjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå