Magnum p.i. Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Heisann, Har akkurat kjøpt meg 6600 så er ikke helt kjent med den ennå. Har lyst til å prøve å slenge over noen filmer osv på den, men har bare 9 mb ledig plass på minnekortet selv om jeg ikke har lagt noe der. Hva er det som er på kortet fra før av og går det ann å formatere hele kortet uten å ødelegge noe jeg har bruk for? Hvis ja, hvordan? Takk takk Lenke til kommentar
molna Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Sjekk Manager-menyen på 6600, der er det en drøss med forhåndsinnstalerte programmer. Slett dem så får du bedre plass. Opera kan være kjekt å ha. så ikke slett det. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 Hvor er manager-menyen? Er det "filbehandling" du mener? Som sagt er jeg ikke så kjent med denne ennå.. Hvis du hadde følt for å skrive ned punktvis hva jeg må gå inn på for å bli kvitt ting som "pictures" "try & buy" osv hadde det vært suverent. Er det ingen lett måte å formatere minnekortet på samme måte som på f.eks et digitalkamera? Må man isåfall bruke kortleser? Jeg bruker bluetooth tilkobling på min... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 tilbehør->minnekort->valg->formater minnekort->ja På min mobil er det vel sånn ca slik men jeg husker ikke om jeg har flyttet på noen av ikonene. Det er iallefall ett som heter minnekort med denne funksjonen Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Hei Til Walter_Melon...Hvis du skal slette noe fra minnekortet så skal du gå innpå Programbehandling>fjern,og da kan du fjerne de programmer du ønsker,ikke formater minnekort,da fjerner du alt fra minnekortet..kanskje du ønsker å ha Opera nettleser(den ligger på minnekortet) Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 Takk til begge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå