dingen Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Sliter med laptopen. Fjernet i første omgang Sasser fra maskina, og kjørte naturligvis alt som var av update. Nå har det igjen blitt problemer. Hver gang jeg logger på i vanlig modus, da er pekeren helt låst. Dersom jeg starter i safe modus går det greit. Har kjørt Blaster removal og Sasser removal igjen (i safe modus), uten å finne noe. På virusscanningen dukker heller ingenting opp. Hva i alle dager skal jeg gjøre nå. Er helt rådvill og tyr nå til dere som er så flinke. Lenke til kommentar
Vial Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) Start -> kjør -> msconfig -> startup -> huk av alle "mistenkelige" ting og tang på lista, merk av hvor dritten ligger hen (i kolonnen "Command") -> OK -> reboot Deretter: Sjekk av på checkboxen som kommer opp. Trykk OK. Finn alle de "mistenkelige" katalogene. Fjern de. Problem solved Funker kun på Windows 2000 / XP / kanskje NT. Har du 98/95 så er saken en litt annen. Start->kjør-> scanreg /fix erstatter regedit oppskriften og startup filene finner du i windows katalogen. En eller annen .ini fil. Edit: Tilpasse posten litt Egentlig skrevet for en annen post. Endret 10. mai 2004 av Vial Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Feilpostet. Flyttes til Windows forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå