haakky Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) Hei Finnes det noen side på nettet som viser eksempler på lysoppsett til feks makro bilder/portrett bilder/ osv... Og har noen linker til nettbutikker/steder hvor de selger studiolys. Veit om scandinavianphoto.com, finnes det noen norske? eventuelt noen flere svenske/danske...? Håkon Endret 13. mai 2004 av haakky Lenke til kommentar
henrik_87 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Hei Finnes det noen side på nettet som viser eksempler på lysoppsett til feks makro bilder/portrett bilder/ osv... Og har noen linker til nettbutikker/steder hvor de selger studiolys. Veit om scandinavianphoto.com, finnes det noen norske? eventuelt noen flere svenske/danske...? Håkon 2155925[/snapback] Prøvd http://www.exposervice.no/index.php ? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Denne tråden er frå 2004. Eg vil tru at spørsmålet ikkje lenger er så aktuelt for trådstartar. Tråden stenges derfor. Skulle trådstarter ha interesse av vidare diskusjon rundt emnet, ber eg han sende meg ein PM så kan eg åpne tråden igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg