mBBS_Rules Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Den skal brukes til 90% internett, ikke noe spill, litt bildebehandling (foto etc.), og litt visning av film. Den må være pen av utseende, og helst støysvak. Om den er litt treig i oppdateringene er ikke så farlig. Hvis den har TV-tuner så er det et stort pluss, men ikke nødvendig. Det er viktig at den er avslappende for øyet, da jeg er en ekte nerd som gjerne sitter oppe hele natta med en six pack med cola Vurderer litt å kjøpe en brukt også. Lenke til kommentar
asad Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Jeg tror det er en LG skjerm på tilbud et sted, Mamoz? Andre vet muligens bedre enn meg. Den koster vel rundt 4000 tusen, som skal være en bra pris for denne skjermen Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) Hvis den ikke skal være litt pen under vann også, så er det vel ingen vits å vurdere noe annet enn en Samsung SyncMaster F.eks 191 xx... Den six-pack.... ehh... Endret 10. mai 2004 av sveinsel Lenke til kommentar
mBBS_Rules Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 Regner med at det ikke er så smart å kjøpe dette brukt pga pixelutfall osv? Hva tror dere? drool.... cola.... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 anbefaler deg å kjøpe en Samsung SyncMaster 193T 19". En kompis av meg har den, og han er kjempefornøyd med den. Man ser heller ikke etterslep i spill, denne skjermen skal jeg forresten kjøpe selv om en stund. Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) Med de kravene kan du egentlig kjøpe nøyaktig hva du vil (med noen forbehold). Det vanskeligste kravet ditt er bilde. Ta en titt på den store LCD testen del 2 og se hva vi sier om de ulike skjermene her Endret 10. mai 2004 av enden Lenke til kommentar
Crazy_Viking Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Hei! Du må se på www.printerrefill.no trykk så på data eller no. Der har de 19" lg uten dvi for 3950 og en med dvi for 4300. jeg har selv den med dvi og den er KNALL.(det tok desverre 2uker før jeg fikk den). Det er bare tull at lg er dårlig, denne skjermen er dritbra. Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Hvem er det som har påstått at LG er dårlig? Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) Hei! Du må se på www.printerrefill.no trykk så på data eller no. Der har de 19" lg uten dvi for 3950 og en med dvi for 4300. jeg har selv den med dvi og den er KNALL.(det tok desverre 2uker før jeg fikk den).Det er bare tull at lg er dårlig, denne skjermen er dritbra. ... og du har selvfølgelig satt den og en .. tja.. NEC 1960 ved siden av hverandre?? De færreste LCD på markedet i dag er "dårlige" men har du først sett kremen, er det vanskelig å godta de litt rimlige modellene. ------On Topic------ Kjøp hvilken 19" som helst, men har du DVI på skjermkortet kjøp gjerne en skjerm med DVI inngang. Endret 11. mai 2004 av PIIIpower Lenke til kommentar
hugoboss Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Så du har fått skjermen ! det tror jeg mange er interessert i å vite allså. Siden det er så mange som kritiserer at printerrefill er en BAD bedrift... post i erfaringer fra nettskjappa du.. Lenke til kommentar
diss Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) Jeg foreslår Fujitsu Siemens S-19. Har både DVI og D-Sub, høytaler som kan fjernes fra skjermen, og ser genrelt sett meget bra ut. Ta en titt her. Endret 11. mai 2004 av diss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå