stigfjel Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Det hender DigitalImpuls får inn noen i ny og ne. Og jeg vet også at quad.no skal ta inn dem. Men jeg får kortet direkte fra USA. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Tror dette blir et bra pc-spill år. Det har jo allerde startet bra med ut2k4, farcry osv Lurer litt på hvor lenge 2200+ prosessoren min og 9700 pro kortet mitt klarer seg i spill, har jo hatt det i halvannet år snart. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Tror ikke Radeon 9700 Pro skulle ha problemer med Half Life 2. Men jeg er ikke sikker på CPU'en... Men det går sikkert bra det og. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 det finner jeg ut når hl2 kommer ut. Uansett så er ikke en socket a prosessor så veldig dyr for tiden. 1000 for en Athlon XP 3000+ skal jeg nå altids klare å få råd til. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Hvilken butikk selger de "rene" ATI kort da?? Rene ATI kort er beregnet for det amerikanske og kanadiske markedet så det selges sjeldent i Norge... Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Og det er synd, for det er veldig bra kvalitet på rene ATI-kort, og eskene er desidert råest av alt (som om det betyr noe) Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 De aller fleste ATi kortene kommer fra Sapphire, også ATi sine egne "BBA" kort. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 og eg som trudde att ATI X800Pro og X800XT kom til og bli bundlet med Half Life 3 Veldig morsomt Det var morsomt, men det kan jo også bli tilfelle Eller at ATI's neste skjermkort generasjon blir bundla med HL2 Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Det kan nok være tilfelle det, men det er ATI selv som bestemmer ned til miste detalj hvordan dette kortet skal se ut, hvilke spec's kortet skal ha, hvilke komponenter kortene skal benytte seg av. Sapphire bare setter dem sammen. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Og det er synd, for det er veldig bra kvalitet på rene ATI-kort, og eskene er desidert råest av alt (som om det betyr noe) Eskene kan diskuteres. Hercules hadde jo også noen skikkelig rå esker. Men Ati har noen skikkelig rå esker som få kan konkurere mot. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Og nå er det ingen som kan konkurrere mot ATI sine esker. De eier alt Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Kjøper vi skjermkort nå på grunn av rå eske ? Jeg skal kjøpe Connect3D med den desidert kjedeligste eska bare fordi det er billigst. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Kjøper vi skjermkort nå på grunn av rå eske ? Jeg skal kjøpe Connect3D med den desidert kjedeligste eska bare fordi det er billigst. Selvfølgelig kjøper jeg ikke skjermkort på grunn av en eske. Jeg kjøper skjermkort etter kvalitet og stabilitet. Og når det gjelder skjermkort har jeg ATI selv som klar favoritt der. Det har aldri vært noe som helst tull med skjermkort fra ATI, og når jeg da skal kjøpe et ATI-kort, velger jeg et rent ATI-kort. Men det er jo litt moro at eskene deres er de råeste man får tak i, da. Det trekker ikke ned. Men du har helt rett, det betyr ingenting for selve kortet. Lenke til kommentar
nexo Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Kjøper vi skjermkort nå på grunn av rå eske ? nei, tror ikke det så mange som gjør det... Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Det kan nok være tilfelle det, men det er ATI selv som bestemmer ned til miste detalj hvordan dette kortet skal se ut, hvilke spec's kortet skal ha, hvilke komponenter kortene skal benytte seg av. Sapphire bare setter dem sammen. Tror du "BBA" kortene aviker fra de kortene som går til de AIB partnerene som benytter referanse desiget? I know I dont.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå