Merlin Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 når ikke valve ville gi noe dato på messen(e3)nåi mai,tror jeg ikke hl 2 kommer for høsten/vinteren.. og cs 2 må jo være langt fram i tid,kansje valve må forandre på grafikk-mororen til dx 10 først(2005/2006) leste på megagames at var ikke at hakkere som hadde forsinket spillet,men hadde selv skyld i dette. Counter Strike 2 har faktisk vært under utvikling i 2 år nå javel,2 år da var de vel neppe startet med grafikkmotoren til hl 2.. tror du cs 2 får egen grafikkmotor.. Bra Wiseguy Half Life 2 har faktisk vært under utvikling siden 1998 (6 år) og Counter Strike 2 bygger utifra den, og det er Valve som er med i utviklingen av CS2, så ja det er en ny grafikkmotor. Hvor logisk er det å bundle et spill med X800Pro hvis det er den samme drittgrafikken i CS 1.6?, tror neppe det er for å nyte DX7 Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Da er Doom3 bekreftet. Activision and id Software Confirm Summer 2004 Ship Date for Doom 3 http://biz.yahoo.com/prnews/040511/sftu128_1.html Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 woohoo! Nice. ID og Valve med hvert sitt kongespill i løpet av et par måneder. Jeg kjenner det begynner å bli mere og mere aktuelt med en liten hardware update i nærmeste fremtid... DrE Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 woohoo! Nice. ID og Valve med hvert sitt kongespill i løpet av et par måneder. Jeg kjenner det begynner å bli mere og mere aktuelt med en liten hardware update i nærmeste fremtid... DrE hmm, har 10k i banken uten merkelapp på..... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Vi blir nok aldri kvitt CS ... Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Vi blir nok aldri kvitt CS ... nei, det er nok sant .. Men vi kan ihvertfall trøste oss med Doom3 og Half Life 2 til sommeren! (ra ra!) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Vi blir nok aldri kvitt CS ... nei, det er nok sant .. Men vi kan ihvertfall trøste oss med Doom3 og Half Life 2 til sommeren! (ra ra!) Ser frem til HL2, Operation Flashpoint 2 og Swat 4. Doom 3 er jeg ikke kin på i det hele tatt untatt grafikken da. Ellers synes jeg ikke det er noe morsomt å gå rundt å skyte monster. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) når ikke valve ville gi noe dato på messen(e3)nåi mai,tror jeg ikke hl 2 kommer for høsten/vinteren.. og cs 2 må jo være langt fram i tid,kansje valve må forandre på grafikk-mororen til dx 10 først(2005/2006) leste på megagames at var ikke at hakkere som hadde forsinket spillet,men hadde selv skyld i dette. Counter Strike 2 har faktisk vært under utvikling i 2 år nå javel,2 år da var de vel neppe startet med grafikkmotoren til hl 2.. tror du cs 2 får egen grafikkmotor.. Bra Wiseguy Half Life 2 har faktisk vært under utvikling siden 1998 (6 år) og Counter Strike 2 bygger utifra den, og det er Valve som er med i utviklingen av CS2, så ja det er en ny grafikkmotor. Hvor logisk er det å bundle et spill med X800Pro hvis det er den samme drittgrafikken i CS 1.6?, tror neppe det er for å nyte DX7 nei,jeg mener at cs kommer til og bruker samme grafikk-motor som hl 2.og de er jo ikke enngang ferdig med hl 2. og at hl 2 har vært under utvikling siden 1998,er bare bullshit kansje ikke så rart valve er så forsinket med sine spill,3 år og planlegge og 3 år og lage spillet. "Bra Wiseguy" det kan du spare deg for og alle le-smilene Endret 11. mai 2004 av Traxco Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 har slutta å se frem til HL2, Valve suger rett og slett, nesten morsomt. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) Jeg haddet blitt mer fornøyd med det faktiske spillet i esken, som contracts foeks. Ser ikk poenget med å ha en lapp med gullskriften Half life 2 på som ingen aner når man for bruk for. Da foretrekker jeg å gå inn i butikken og kjøpe spillet når det kommer ut, 399kr skremmer nokk ingen om de har lyst på et orginal spill i ny og ne, gjør det vell? Endret 11. mai 2004 av simalarion Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Prøvde å finne ut om Half Life 2 vil bli bundlet med X800 Pro/XT, men jeg kunne ikke finne ut av det. Det sto ikke noen ting på hverken ATI sine sider, eller de som hadde best produktbeskrivelse av grafikkortet (amerikanske web-shops med salg av rene ATI-kort) Lenke til kommentar
genesis Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 de nye lappene blir sikkert mye finere. det er det ati satster på. at folk vil ha de fineste lappene. bruke? nei, ha. anywas, gi lyd når det dukker opp info. jeg vil ha en slik fin lapp. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Har sett på ATI sin hjemmeside, og derfra fulgt linker til amerikanse webshops. Der ser jeg nå på esken at ATI bundler HalfLife 2, i hvert fall på de rene ATI-kortene. Hva som skjer med ATI-kort produsert av andre, vet jeg ikke. Men som sagt, ATI selv vil bundle Half Life 2. Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Half-Life 2 Preorder this item today and it should ship on 07/02/2004 http://www.walmart.com/catalog/product.gsp...030910868702498 Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Blir moro å se hvordan dette spillet vil bli. Gleder meg som en unge. Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Du er ikke alene om det, men håper fremdeles at det ikke er her før til Høsten. Nå er det iferd med å bli sommer selv om det har lavet ned med sne her i dag. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Tror ikke jeg vil få spilt det skikkelig før jeg har bygget opp maskinen min på nytt. I løpet av sommeren skal jeg både bytte kabinett og hovedkort, og jeg vil ikke være der denne maskinen min er. Skal også kjøpe ATI Radeon X800 Pro (eller XT, hvis prisen er den rette). Og selvfølgelig skal jeg ha et rent ATI-kort. Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 og eg som trudde att ATI X800Pro og X800XT kom til og bli bundlet med Half Life 3 Veldig morsomt Det var morsomt, men det kan jo også bli tilfelle Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Half-Life 2 Preorder this item today and it should ship on 07/02/2004 http://www.walmart.com/catalog/product.gsp...030910868702498 Får håpe ikke butikken synnser om release njaal Lenke til kommentar
nexo Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Og selvfølgelig skal jeg ha et rent ATI-kort. Hvilken butikk selger de "rene" ATI kort da?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå