Merlin Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) We will ask ATI whether Half Life 2 is going to be bundled with new X800XT and PRO cards but we assume that they will. We just hope it won't take too long to get our hands on this game, even though we'll have to take the voucher wallpaper off the wall. Kanskje de blir bundlet, håper det Her står det om Counter Strike 2: Counter Strike 2 Endret 10. mai 2004 av Merlin Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) Det er snakk om Juni, iallefall så har Gabe bekreftet at spillet er ute i løpet av sommeren. Men det har han sagt før, han glemte bare å si hvilket år. Endret 10. mai 2004 av Robin B Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 Det er snakk om Juni, iallefall så har Gabe bekreftet at spillet er ute i løpet av sommeren. Men det har han sagt før, han glemte bare å si hvilket år. Han glemte ikke å si hvilket år Han sa følgende: "Half Life 2 is slated for a release this summer" Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Om jeg får en kuppong til har jeg 4 stk.. Kommer ikke til å bruke noen av de. Blir å selge de. Dette spillet skal jeg kjøpe orginalt i butikken. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Sist jeg var 100% avhengig av noe på pc så var det stalkyard i Half Life. Brekkjernet.... mmm, goood! Det vil si at vist toppmodellen til ATI kommer bundlet med Half Life så er sjansen meget meget stor for at jeg shopper meg grafikkort fra høyeste hylle i sommer. Jeg husker med gru sist jeg gjorde det... Kjøpte GeForce2 pro en uke etter lansering eller noe sånn. Betalte 4300,-. DrE Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Om jeg får en kuppong til har jeg 4 stk.. Kommer ikke til å bruke noen av de. Blir å selge de. Dette spillet skal jeg kjøpe orginalt i butikken. Hvorfor ikke bare laste det ned? Må du ha coveret? njaal Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Var det ikke slik at allerede hadde ATi sendt ut for mange av de kupongene? Blei ikke de tatt ut av bundlen(mente at det ble gjort, kansje bare for 9600?) Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Jeg husker med gru sist jeg gjorde det... Kjøpte GeForce2 pro en uke etter lansering eller noe sånn. Betalte 4300,-. Geee. Vel andvente penger Men om noen år sier vel folk som kjøpte X800XT det samme Thomas? Har du grilla 3 kort eller? Siden du har så mange tilgodelapper? Lenke til kommentar
MuD Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) og eg som trudde att ATI X800Pro og X800XT kom til og bli bundlet med Half Life 3 Endret 10. mai 2004 av MuD Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 og eg som trudde att ATI X800Pro og X800XT kom til og bli bundlet med Half Life 3 Veldig morsomt Lenke til kommentar
wilbur Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Sommerferien har vel allerede begynt i USA? =) Lenke til kommentar
Royal Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Det er snakk om Juni, iallefall så har Gabe bekreftet at spillet er ute i løpet av sommeren. Men det har han sagt før, han glemte bare å si hvilket år. Ser på gamershell at den har blitt flytta til September nå: Gamershell TTT= Ting Tar Tid Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 Det er snakk om Juni, iallefall så har Gabe bekreftet at spillet er ute i løpet av sommeren. Men det har han sagt før, han glemte bare å si hvilket år. Ser på gamershell at den har blitt flytta til September nå: Gamershell TTT= Ting Tar Tid Dette er fordi siden ikke er oppdatert Gamershell hadde denne datoen før Gabe Newell anonserte den nye datoen. Lenke til kommentar
Royal Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10/05/2004 : 15:09 QUOTE (Royal @ 10/05/2004 : 15:04) QUOTE Det er snakk om Juni, iallefall så har Gabe bekreftet at spillet er ute i løpet av sommeren. Men det har han sagt før, han glemte bare å si hvilket år. Ser på gamershell at den har blitt flytta til September nå: Gamershell TTT= Ting Tar Tid Dette er fordi siden ikke er oppdatert Gamershell hadde denne datoen før Gabe Newell anonserte den nye datoen. Puhh, kanskje det endelig kommer ut nå snart da!? Så man kan få brukt kupongen sin Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10/05/2004 : 15:09 QUOTE (Royal @ 10/05/2004 : 15:04) QUOTE Det er snakk om Juni, iallefall så har Gabe bekreftet at spillet er ute i løpet av sommeren. Men det har han sagt før, han glemte bare å si hvilket år. Ser på gamershell at den har blitt flytta til September nå: Gamershell TTT= Ting Tar Tid Dette er fordi siden ikke er oppdatert Gamershell hadde denne datoen før Gabe Newell anonserte den nye datoen. Puhh, kanskje det endelig kommer ut nå snart da!? Så man kan få brukt kupongen sin Du skal aldri stole på Valve og Gabe Newell, det har jeg erfart, men kommer det til sommeren hadde dette vært temmelig fett Lenke til kommentar
Royal Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) Nei, tydeligvis ikke, får håpe de får ut fingeren å lanserer det nå (sommern). Kan jo ikke forbedre spillet i evigheter heller. Endret 10. mai 2004 av Royal Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Siste jeg hørte ang HL2 dato var 30.sept. Lenke til kommentar
oorzako Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 er det bare meg eller har vi hørt akkurat denne setningen før: "VIL bli bundlet med Half Life 2" VIL betyr ikke KANSKJE, husker ikke lengre når HL-2 egenligt skulle komme for det er så lenge siden. Hehe, fant et morsomt bilde her om dagen av en STOR poster til ID Software hvor det står: "DOOM III - Comming 2003" måtte smile litt då ja Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) er det bare meg eller har vi hørt akkurat denne setningen før: "VIL bli bundlet med Half Life 2" VIL betyr ikke KANSKJE, husker ikke lengre når HL-2 egenligt skulle komme for det er så lenge siden. Hehe, fant et morsomt bilde her om dagen av en STOR poster til ID Software hvor det står: "DOOM III - Comming 2003" måtte smile litt då ja Det er forskjell på å bli bundlet og en utgivelsesdato Når spillet blir bundlet betyr det at det følger med det kortet, ikke at det ligger i esken, så du tar litt feil her. Endret 10. mai 2004 av Merlin Lenke til kommentar
oorzako Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 ja jeg er klar over det men det er bare så bra for tilslutt når spillet endelig kommer ut så har di X antal kort som det skulle bundles med, men alle har jo gått på en smell i ny å ne. Det har iallefall Valve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå