Gå til innhold

X800PRO og X800XT vil bli bundlet med Half Life 2

Anbefalte innlegg

We will ask ATI whether Half Life 2 is going to be bundled with new X800XT and PRO cards but we assume that they will. We just hope it won't take too long to get our hands on this game, even though we'll have to take the voucher wallpaper off the wall.

Kanskje de blir bundlet, håper det ;)

Her står det om Counter Strike 2: Counter Strike 2

Endret av Merlin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er snakk om Juni, iallefall så har Gabe bekreftet at spillet er ute i løpet av sommeren.

Men det har han sagt før, han glemte bare å si hvilket år.

Han glemte ikke å si hvilket år ;) Han sa følgende: "Half Life 2 is slated for a release this summer"

Lenke til kommentar

Sist jeg var 100% avhengig av noe på pc så var det stalkyard i Half Life. Brekkjernet.... mmm, goood!

Det vil si at vist toppmodellen til ATI kommer bundlet med Half Life så er sjansen meget meget stor for at jeg shopper meg grafikkort fra høyeste hylle i sommer.

Jeg husker med gru sist jeg gjorde det... Kjøpte GeForce2 pro en uke etter lansering eller noe sånn. Betalte 4300,-. :wow:

DrE

Lenke til kommentar
Jeg husker med gru sist jeg gjorde det... Kjøpte GeForce2 pro en uke etter lansering eller noe sånn. Betalte 4300,-. :wow:

Geee. Vel andvente penger :)

Men om noen år sier vel folk som kjøpte X800XT det samme ;)

Thomas? Har du grilla 3 kort eller? Siden du har så mange tilgodelapper?

Lenke til kommentar
Det er snakk om Juni, iallefall så har Gabe bekreftet at spillet er ute i løpet av sommeren.

Ser på gamershell at den har blitt flytta til September nå: Gamershell

TTT= Ting Tar Tid :cry:

Lenke til kommentar

TTT= Ting Tar Tid :cry:

Dette er fordi siden ikke er oppdatert ;) Gamershell hadde denne datoen før Gabe Newell anonserte den nye datoen.

Lenke til kommentar
Skrevet 10/05/2004 : 15:09

QUOTE (Royal @ 10/05/2004 : 15:04)

TTT= Ting Tar Tid 

Dette er fordi siden ikke er oppdatert  Gamershell hadde denne datoen før Gabe Newell anonserte den nye datoen.

Puhh, kanskje det endelig kommer ut nå snart da!? Så man kan få brukt kupongen sin :thumbs:

Lenke til kommentar
Skrevet 10/05/2004 : 15:09

QUOTE (Royal @ 10/05/2004 : 15:04)

TTT= Ting Tar Tid 

Dette er fordi siden ikke er oppdatert  Gamershell hadde denne datoen før Gabe Newell anonserte den nye datoen.

Puhh, kanskje det endelig kommer ut nå snart da!? Så man kan få brukt kupongen sin :thumbs:

Du skal aldri stole på Valve og Gabe Newell, det har jeg erfart, men kommer det til sommeren hadde dette vært temmelig fett ;)

Lenke til kommentar

er det bare meg eller har vi hørt akkurat denne setningen før: "VIL bli bundlet med Half Life 2" VIL betyr ikke KANSKJE, husker ikke lengre når HL-2 egenligt skulle komme for det er så lenge siden. Hehe, fant et morsomt bilde her om dagen av en STOR poster til ID Software hvor det står: "DOOM III - Comming 2003" måtte smile litt då ja

Lenke til kommentar
er det bare meg eller har vi hørt akkurat denne setningen før: "VIL bli bundlet med Half Life 2" VIL betyr ikke KANSKJE, husker ikke lengre når HL-2 egenligt skulle komme for det er så lenge siden. Hehe, fant et morsomt bilde her om dagen av en STOR poster til ID Software hvor det står: "DOOM III - Comming 2003" måtte smile litt då ja

Det er forskjell på å bli bundlet og en utgivelsesdato :laugh: Når spillet blir bundlet betyr det at det følger med det kortet, ikke at det ligger i esken, så du tar litt feil her.

Endret av Merlin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...