Dr3as Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 morsomm artikkel, håper dere koser dere da gutter Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Gamer.no har sendt de to journalistene Erling Ellingsen og Kjetil Aakvik Gogstad til årets E3 i Los Angeles. Her skal de kikke på spill, prøve spill, snakke om spill og skrive om spill. Ved siden av å skrive rene nyheter fra messen vil de også prøve å skrive reisebrev fra turen til englenes by. Les artikkelen her Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Ble jo ikke enda mer misunnelig nå. Har bare vært på Østkysten av USA og der var det kaldt når jeg var der. Sier det samme som over, kos dere og få med dere alt som er verdt å få med dere. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 E3 messen er et av årets høydepunkter, og jeg har gledet meg like mye i år som tidligere. Jeg kommer nå til å glede meg hver eneste dag over en ny del av denne reportasjen... Med tanke på dette bildet ( http://www.gamer.no/bilder/annet/reisebrev...04/del_1/11.jpg ) i artikkelen fikk jeg bekreftet hvor langt flysimulatorer nå er kommet. Dette fotografiet ser ut som om det er hentet rett fra Lock On eller Flight Sim 2004. Jeg må si at jeg misunner gutta som er der over, men jeg får nøye meg med å lese om intrykkene de får ved besøket. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Dette ser bra ut Varmt nedi der nå da? Lenke til kommentar
genesis Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 hvilket kamera er det blitt tatt bilder med? håper messe bildene blir like bra GLHF Lenke til kommentar
ttt Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 etter at eg såg dette bildet, begynner eg å lure på om det ikkje vert noko meir info frå e3 i år. http://gamer.no/bilder/annet/reisebrev_e3_2004/del_1/13.jpg Lenke til kommentar
defzx Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 etter at eg såg dette bildet, begynner eg å lure på om det ikkje vert noko meir info frå e3 i år.http://gamer.no/bilder/annet/reisebrev_e3_2004/del_1/13.jpg ja nice.... Deilige bilder av naturen og sånn Håper dere kosere dere, hehe, for min del må dere bare ta fler bilder av landskap å slikt, inresserer meg egentlig mer en kommende spill De for jeg vite om uansett, hehe.. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 nice... ble dere stoppet av politiet eller? må ikke tyne stakkars mustangen på den måten, hehe.... Si meg får dere sponset denne turen, eller går alt av egen lomme? Uansett, god tur, og jeg gleder meg til å se flere artikler fra E3 Lenke til kommentar
DargarWhiteFang Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Jippi!!! E3 Igjen!! Fint at dere legger tid på så bra reisebrev. Det -er- virkelig ganske unikt. som andre har påpekt så -kan- man jo finne den andre infoen på en av de andre utallige sidene som dekker E3.. ikke at jeg kommer til å gjøre det da.. særlig ikke med reisebrevene deres! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg