Rabbit Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Høres sikkert merkelig ut, men hvis man har 5-6 små videoklipp i et program man lager. Kan man få gjort så disse blir komprimert til en fil, slik at andre ikke laste ned programmet og må laste ned alle enkelt klippene. Fint om det hadde vært en måte og hatt en fil som andre ikke kan bruke for det kan bare åpnes av det spesielle programmet. Kanskje litt rotete skrevet men jeg håper noen skjønner og kan gi meg et lite hint hva som kan gjøres. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Kanskje litt rotete skrevet men jeg håper noen skjønner og kan gi meg et lite hint hva som kan gjøres. helt enig.. Hva med å lese gjennom posten før du poster, for deretter prøve å se om andre enn deg selv forstår hva du mener.. nuvel.. det du lurer på er om det går an å slå sammen x-antall videosnutter til en stor videosnutt? vel.. det kommer helt an på hva slags format disse videofilmene dine er. Noen formater kan du rått og brutalt spleise, andre ikke. (med mindre du har et video-redigerings program) uansett så er vel denne posten kraftig feilpostet. Har dette noe som helst med Visual Basic å gjøre? Lenke til kommentar
Rabbit Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 He he. Dette har med Vb ja. Helt klart. Jeg har ikke funnet noe lignende på de andre postene. Jeg har lagd et program, og inni det programmet kan du se noen video snutter. Disse videosnuttene ligger i samme folder som exe filen. Programmet blir så veldig stort med disse videosnuttene så jeg lurte på om det var mulig å få de mindre uten at programmet slutter å fungere. Også vært fint om personer ikke hadde mulighet til å bare gå inn i folderen og klikke på snuttene uten å gå inn i programmet. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Altså, du vil sette sammen 5 filer og legge de inni exe filen? Har du xp? Bruk moviemaker. Har du ikke xp? skaff deg det Du kan legge til ting inni exe fila med resource editor eller noe sånt. Har aldri brukt elleer forståt det helt. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Du kan sette security på filene slik at bare du har tilgang (kryptere dem kanskje), og sette programmet ditt til å spille det av i rekefølge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå