Jattajatta Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) Ikke bry deg om det. Det er slikt standard snakk som mange leverandører skriver på kontrakter i hytt og vær. Mange leverandører konkluderer helt riktig med at det er en del duster som dermned holder seg unna PC'ens indre...Dermed sparer de en god del penger på folk som ellers ville ha hot-swappet skjermkort og disker. De har ikke noe grunnlag for å ta bort garantien bare fordi du oppgraderte PC'en. Det regnes som normal bruk. Så lenge du ikke ødelegger PC'en totalt ved å gjøre noe som er klart din feil gjelder garantien på 5 år. Endret 10. mai 2004 av Jattajatta Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) Uansett så vil du ha reklamasjonsrett i 5 år på utstyret. Endret 10. mai 2004 av Orjanp Lenke til kommentar
dclxvi Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Ikke greit dette med å "plombere" maskinene. Kan gi dere et lite tips.... Få tak i 4 nye skruver å bytt ut med de som allerede er "plombert", da vil det se ut som at leverandøren har glemt å "plombere" skruvene. Har selv gjiort dette på en av maskinene jeg var å satte i en ny cd- /dvd rom. Og leverandøren har enda ikke sagt et pip om at maskiene var tuklet med..... Lenke til kommentar
So|o Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 Ikke greit dette med å "plombere" maskinene.Kan gi dere et lite tips.... Få tak i 4 nye skruver å bytt ut med de som allerede er "plombert", da vil det se ut som at leverandøren har glemt å "plombere" skruvene. Har selv gjiort dette på en av maskinene jeg var å satte i en ny cd- /dvd rom. Og leverandøren har enda ikke sagt et pip om at maskiene var tuklet med..... Ikke så lett med denne ! Kabinettet er plombert med en spesiell strips gjennom en ring på baksiden av kabinettet Lenke til kommentar
DaXi Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 http://www.datadocktorn.nu/se_kortbyte1.php Slik bytter man skjermkort uten og bryte garantien!! Lenke til kommentar
So|o Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 http://www.datadocktorn.nu/se_kortbyte1.php Slik bytter man skjermkort uten og bryte garantien!! Hehe Lenke til kommentar
So|o Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 Kommer nok til å avvente litt med kjøp til feriepengene kommer. Kommer ttil å undersøke hvor mye leverandøren skal ha betalt for å bytte kort. . Blir det dyrt, så gir jeg blaffen i garantien og installerer selv. Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 http://www.datadocktorn.nu/se_kortbyte1.php Slik bytter man skjermkort uten og bryte garantien!! vil ikke produsenten si noe til det der? isåfall er det lurt for de med stygt kabinett! ville ikke gjort det på mitt Lenke til kommentar
kåre klut Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Kommer nok til å avvente litt med kjøp til feriepengene kommer. Kommer ttil å undersøke hvor mye leverandøren skal ha betalt for å bytte kort. . Blir det dyrt, så gir jeg blaffen i garantien og installerer selv. Hei igjen! Jeg er usikker, men hvis du har kontrakten (finner ikke min ) se om det står noe der om ev. kontraktsbrudd ved å åpne maskina. Uansett så venter jeg med gfxkort til NV serien eller ATI sine ny kanskje faller i pris. Jeg mener at dagen spill klarer seg fint med ett gfx5600 på en relativ kraftig maskin. Ihvertfall har ikke jeg problemer med mine spill. Jeg kjører 1280*1024 med alt på maks (AAx2 of AFx2). MEN..når DOOMIII og HL2 kommer...da er det "no mercy" og ut med gfx5600 kortet...hehe. En annen ting...fikk du Logitech Z-5300 eller Z-560? I avtalen så stod det z-560..men de hadde gått ut av produksjon (provde å krangle til meg z-680, men fikk "bare" z-5300 ) Lenke til kommentar
So|o Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) Jeg fikk med noen Fujitsu Siemens høyttalere. 2 stk + sub.. Helt greie, men skulle gjerne hatt surround Endret 11. mai 2004 av asdfgh Lenke til kommentar
kåre klut Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Ja stemmer det ja...jeg ga de til faren min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå