hemo Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Er ikkje denneMustek'en "bedre" enn Eltax'en som er "tilbud/fokus" på, denne veka? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Gjør deg selv en tjeneste og bruk litt mer penger hvis du først skal kjøpe en dvd spiller. Kjøp heller noe som ikke er fullt så billig. Bruk heller en ca 2000 kr så får du noe som er ørten gange bedre. Man skal alltid huske at man får det man betaler for. Men hvis du først skal bruke så lite penger på en dvd spiller så ikke kjøp i en nett butikk, husk at du må betale frakt som fort blir en 200-300 kr. Gå da heller på el-kjøp eller noe i den duren og legg de 200-300 kronene i en litt bedre spiller. Det er mitt råd. Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Helt enig. En god dvd spiller til stuebruk koster mellom 1500 og 2000 kr. Alt under 1000 kr er tvilsomt..... Lenke til kommentar
hemo Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 OI, oi, oi! Kva er det eg les? DivX-spelar til 499,- WTF :o http://komplett.no/k/ki.asp?sku=123414&cks=SER Lenke til kommentar
Laffen96 Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Billig! Men den tar ikke XviD dersom det er viktig. Da bør du se etter Asono, Elta 8883 eller Empire. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Kva for ein modell, då? Kva pris? Lenke til kommentar
Pug Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Om du vil ha en spiller som kan spille av DivX/Xvid bør du betale litt over 1000 kroner. Jeg anbefaler STERKT å kjøpe en som kan spille av DivX/Xvid, pga. at det virker som et pes å måtte konvertere alle filmfilene du har på PC'en til SVCD/VCD om du vil se dem på en DVD-spiller som ikke takler DivX/Xvid. Denne spilleren virker jo SVÆRT interessant. Jeg har selv forgjengeren, Asono DVDX70, og den er veldig bra, spesielt etter at den fikk støtte for undertekster. Førstnevnte koster omkring 1200 kroner, men det virker ikke som om det er så lett å få tak i den. Sistnevnte, Asono DVDX70, er lett og få tak i, men koster litt mer (1500). Jeg har ikke prøvd den nye til 1200, men den virker svært bra den også. Jeg anbefaler en av disse to. Lenke til kommentar
Laffen96 Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Jeg har Elta 8883 og er storfornøyd . Et par andre på jobb har denne også, og liker den. Selges hos www.vostok.no til 1050,- inkl. frakt nå. + oppkravsgebyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå