twhumax Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Hei, jeg har en IPAQ 3630 med PCMCIA jakke. Noen som vet hva slags utstyr som kan plugges i denne? Jeg mener hvis jeg vil ha et trådløst nettverkskort, kan jeg da bruke hvilket som helst eller er det bare noen som er kompatible? Trengs det spesielle drivere for CE? I tilfellet, hvor finner jeg en liste over hvilke kort som er kompatible? Takk på forhånd! Trond Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Mente det gikk bra med å bruke de vanlige trådløse man bruker til bærbare maskiner. Lenke til kommentar
OleMan Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Nei, det går ikke med hva som helst, en av de som funker er: Asus SpaceLink Wireless LAN CFCard, Model WL-110. Med driver fra CD som fulgte med, virker den utmerket med Ipaq 3630. Lenke til kommentar
twhumax Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 Kjøpte et 3COM Airconnect,3CRWE62092B, XJACK, dette er et av veldig få som har støtte/driver for WIN CE. Men måtte sette hastigheten til minimum på min trådløse ruter for å få stabil kommunikasjon, ikke noe problem da IPAQ'en er eneste bruker, resten av PC'ene mine har kabel, mye bedre!!! Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Nei, det går ikke med hva som helst, en av de som funker er: Asus SpaceLink Wireless LAN CFCard, Model WL-110. Med driver fra CD som fulgte med, virker den utmerket med Ipaq 3630. Hvis du ser hva han skriver, så har han PCMCIA jakke, og ikke noen CF jakke. WL-110 er et CF-kort. Du kan bruke hvilket som helst kort, så lenge det har drivere for PocketPC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå