dimiles Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) ikke steng denne [OT]dimiles: du er latterlig, rett og slett, hvorfor poste her hvis den plager deg? dør en av slektingene dine hver eneste gang noen skriver her? blir det krig i verden? verken post eller les her hvis du er så sårbar, skjønner bare ikke at du gidder, faktisk andre brukere av forumet også.som liker denne tråden [/OT] Hva faen vet du egentlig om hva som er vanlig i søppel? Registrerte deg for 3-4 måneder sia jo lille unge.. Jeg bare klager på at tråden ble lovt stengt, men så ble den ikke det allikevel. Hvis du har noe ordentlig å si, så kan du si det, men ikke sleng med leppa når du faen ikke vet hva du snakker om. Tre ords leken forsøpler etter min mening Søppel, noe som er trist. Legger du merke til at det nesten BARE er nye folk som poster i denne "morsomme" tråden? Siden jeg er så sykt moden ( ) kan jeg legge til tre ord; LenniZ er tøff. Endret 24. august 2004 av dimiles Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 "jeg er så kul, jeg er leet, jeg har vært regga i 2 år, I'm the fucking leet member" Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Er det seriøst vanskelig å ignorere denne tråden og holde kjeft for de som bare vil ha den stengt? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 jeg har vært registrert her en god stund. hva her det med saken å gjøre? de skulle ha Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 behold denne tråden! Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Mellomdistanserakkettbasestasjonsmesterassistent, og frysebokskontaktutdrager Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 nå blir det bare tull her, så jeg foreslår vi starter på nytt, det var en Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) jeg grøftekanyledritings siden Endret 25. august 2004 av Natrium Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 en amerikansk cola Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg