insider Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) et vanvittig tap Endret 22. juli 2004 av insider Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 kaffemaskinen sin, fordi Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 armhulene til Bondevik Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Her er den komplette samlingen av ALLE postene i denne tråden: treordsleken.txt Stor takk til Natrium for hans innsats med de første 600 postene. Godt arbeid! Når det gjelder innholdet i denne tråden, kan en mer usammenhengende, irrasjonelt og idiotisk tekst letes lenge etter. Så jeg fatter egentlig ikke hvorfor jeg gjorde dette... Men uansett, jeg kommer til å prøve å holde .txt filen oppdatert etterhvert som det blir lagt til flere innlegg her i tråden. shit.. hvor lang tid tok det a.. tok meg 1 time å klippe å lime 300 poster.. bra jobba.. i posen sin Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Jeg brukte dette selvlagde programmet. Alt jeg trengte å gjøre var å lime inn hele kildekoden i HTML, og så trykke på Analyser. Etter dette var gjort kunne jeg enkelt fjerne de elementene av koden som jeg ville ved å enten trykke på Slett, eller Slett alt etter tag. Så, etter å ha trykket på Kopier all tekst vil teksten være ferdig klar til innliming. Ett av problemene var dobbelmellomrom mellom de forskjellige postene i sluttresultatet, men jeg løste dette ganske enkelt ved å åpne filen i en HTML browser, og så lime dette inn i txt-filen treordsleken. Relativt enkelt egentlig, og det tok meg ikke mer en 2 timer å fullføre det. For å øke hastigheten hadde jeg satt antall poster pr. side til hundre, så jeg slapp å kopiere så enormt mangen sider. On-topic: , da han var Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Bondevik's hemmelige elsker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg