Gå til innhold

Tre-ords-leken - kun 3 ord i hvert innlegg!


Lond

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her er den komplette samlingen av ALLE postene i denne tråden:

 

treordsleken.txt

 

Stor takk til Natrium for hans innsats med de første 600 postene. Godt arbeid!

Når det gjelder innholdet i denne tråden, kan en mer usammenhengende, irrasjonelt og idiotisk tekst letes lenge etter. Så jeg fatter egentlig ikke hvorfor jeg gjorde dette...

 

Men uansett, jeg kommer til å prøve å holde .txt filen oppdatert etterhvert som det blir lagt til flere innlegg her i tråden.

shit.. hvor lang tid tok det a.. tok meg 1 time å klippe å lime 300 poster.. bra jobba..

 

 

 

i posen sin

Lenke til kommentar

Jeg brukte dette selvlagde programmet. Alt jeg trengte å gjøre var å lime inn hele kildekoden i HTML, og så trykke på Analyser. Etter dette var gjort kunne jeg enkelt fjerne de elementene av koden som jeg ville ved å enten trykke på Slett, eller Slett alt etter tag. Så, etter å ha trykket på Kopier all tekst vil teksten være ferdig klar til innliming.

 

Ett av problemene var dobbelmellomrom mellom de forskjellige postene i sluttresultatet, men jeg løste dette ganske enkelt ved å åpne filen i en HTML browser, og så lime dette inn i txt-filen treordsleken. Relativt enkelt egentlig, og det tok meg ikke mer en 2 timer å fullføre det. For å øke hastigheten hadde jeg satt antall poster pr. side til hundre, så jeg slapp å kopiere så enormt mangen sider.

 

 

 

On-topic:

, da han var

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...