DigitaL BlasteR Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Når jeg bruker DC++ MÅ jeg gå i passive mode, og får derfor bare tilgang til folk i active mode. Bruker jeg derimot BCDC++ (annen klient), kan jeg gå i active mode. Dermed får jeg accsess til folk i både active OG passive. Jeg skjønner ingenting altså... Bare fordi jeg bruker en annen klient, kan jeg bytte nettinstillinger osv. Noen som har en god forklaring på dette? Takker for alle svar! D.G Lenke til kommentar
Evilman Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 er du bak en brannmur eller ruter? i så fall forward de portenen du bruker for å koble deg til dc++ serverne og dermed skal du kunne bruke active mode i og med at du ikke lenger er "bak" en brannmur/ruter Lenke til kommentar
wolf5 Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Noen som vet om en DC klient som takler SOCKS i active mode? Har satt opp en maskin i nettverket med PeerGuardian og SOCKS server. Kobler til denne fra hovedmaskinen for nedlasting, men da blir det kun passive mode. Mener at SOCKS skal støtte binding av porter også. Måtte gjøre dette da jeg oppdaget at PeerGuardian fikk maskinen til å hakke i ny og ne, sikkert pga mengden IPer som skal sjekkes... (?) -Wolf5 Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 er du bak en brannmur eller ruter? i så fall forward de portenen du bruker for å koble deg til dc++ serverne og dermed skal du kunne bruke active mode i og med at du ikke lenger er "bak" en brannmur/ruter Jeg er ikke verken bak en ruter eller en brannmur. Jeg bruker et Thomson SpeedTouch 510i modem (Tar jeg ikke feil på navnet ) Der man skal skrive inn port har jeg bare latt det være "empty=random", altså har jeg ikke skrevet noe som helst der. IP-adressen har jeg skrevet etter den jeg har funnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå