Whiteshit Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Kom til å tenke på at Van Halen - uttalte (godt brisen seff) : "Don't drink anything you can see through!" Dette mens han holdt ei flaske med whisky i handa, og hadde et godt glis om kjeften. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Ikke musikk, men film, men den er så bra at jeg må... JAMES:"When did you start smoking?" DONNA: "I smoke every once in awhile. Helps to relieve tension." JAMES: "When did you get so tense?" DONNA: "When I started smoking." Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Jimi Hendrix - Foxy LadyFOXEHHHH!!! Fett. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 *nynne med* "You know you’re a sweet little lovemaker" dumdumDUMM-DUMMdumdumDUMM Lenke til kommentar
Camron Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Metallica - Last Caress/Green Hell "I've got something to saaay, I killed your beybe today! .... .... I've got something to say, I raped your mother today!" tror james har hatt det travelt i det siste Lenke til kommentar
Camron Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 fant forresten en til fra metallica...sangen er "So what" "Well ive fucked a qeer, ive..., ive even sucked an old mans cock! so what..." litt senere i sangen.. "well ive fucked a seal, ive fucked a goat, i ran my cock right down his trouth, so what..!" tror hvertfall det er det han sier..isåfall er det ganske absurd.. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Well, I've fucked the queen, I've fucked Bach I've even sucked an old man's cock So what, so what And I've fucked a sheep, I've fucked a goat I rammed my cock right down its throat So what, so what So what, so what, you boring little fuck Nå er jo ikke de tekstforfatterne heller så. Men enig at sangen kun blir kul fordi det blir så mye "fucking". Minner meg litt om 25th Hour med "fuck-the-world" scenen. Endret 23. august 2004 av tjalla Lenke til kommentar
Jan Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 The Doors - The End This is the End my only friend, the End. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Vet ikke om noen har postet denne ennå, jeg Well now I've got someA-dvice for you, little buddy. Before you point the finger You should know that I'm the man, And if I'm the man, Then you're the man, and He's the man as well so you can Point that fuckin' finger up your ass. Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Soon I discovered that this rock thing was true Jerry lee lewis was the devil Jesus was an architect previous to his career as a prophet All of a sudden, I found myself in love with the world So there was only one thing that I could do Was ding a ding dang my dang a long ling long Ministry, Jesus Built my Hotrod. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 The Pogues Jeg var 17 når jeg kjøpte skiva, og teksten har fulgt meg siden................ Life’s a bitch, then you dieBlack hell Hell’s ditch - naked howling freedom The killer’s hands are bound with chains At six o’clock it starts to rain He’ll never see the dawn again Our lady of the flowers Genet’s feeling ramon’s dick The guy in the bunk above gets sick In the cell next door the lunatic Starts screaming for his mother Black dildo, black hell, As the spanish cops ridiculed my gel A mugshot I remember well Little man how you have suffered I could hear the screams from up above If it ain’t a fist it isn’t love As for our lady she kneels down Her neck is bent, the blade comes down Doing! there goes the breakfast bell Back from heaven, back to hell Naked howling freedom - hell’s ditch Lenke til kommentar
Creeping_Death Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 "Jason, you`re too fucking metal. Too metal for you`re own good" Lenke til kommentar
Purify Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 fant forresten en til fra metallica...sangen er "So what" Feil, bandet er Anti Nowhere League. Personlig digger jeg teksten på Inertiatic Esp av The Mars Volta: Now I'm lost last night I heard lepors flinch like birth defects it's musk was fecal in origin as the words dribbled off of its chin it said I'm lost I'm lost now I'm lost dolls wreck the minced meat of pupils cast in oblong arms length the hooks have been picking their scabs where wolves hide in the company of men it said I'm lost I'm lost now I'm lost are you peaking in the red perforated at the neck what of this mongrel architect a broken arm of sewers set past present and future tense clipside of the pinkeye fountain now I'm lost it's been said long time ago you'll be the first and last to know you'll never know Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Stort sett det meste av Evergrey. Og Porcupine Tree - Trains. Train set and match spied under the blind Shiny and contoured the railway winds And I've heard the sound from my cousin's bed The hiss of the train at the railway head Always the summers are slipping away A 60 ton angel falls to the earth A pile of old metal, a radiant blur Scars in the country, the summer and her Always the summers are slipping away Find me a way for making it stay When I hear the engine pass I'm kissing you wide The hissing subsides I'm in luck When the evening reaches here You're tying me up I'm dying of love It's OK Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Vet ikke om noen har postet denne ennå, jeg Well now I've got someA-dvice for you, little buddy. Before you point the finger You should know that I'm the man, And if I'm the man, Then you're the man, and He's the man as well so you can Point that fuckin' finger up your ass. Den sangen er fet! Tror vel det er en av de mest agresive sange til Tool, digger dobbelpedal trommen på den Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Goo Goo Dolls: And I don't want the world to see me Cause I don't think that they'd understand When everything's made to be broken I just want you to know who I am And you can't fight the tears that ain't coming Or the moment of truth in your lies When everything feels like the movies Yeah you bleed just to know you're alive Edit: nå ble det rett.. Endret 8. september 2004 av Osse-Mon Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Iris! Men *kremt* du siterte feil... Vers 3 og 4 (eller er det refreng?): And I don’t want the world to see me ’cause I don’t think that they’d Understand When everything’s made to be broken I just want you to know who I am And you can’t fight the tears that ain’t Coming Or the moment of truth in your lies When everything feels like the movies Yeah you bleed just to know you’re alive (Kanskje du bare "trakk sammen" versene"? ) Endret 7. september 2004 av Goophy Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Iris! Men *kremt* du siterte feil... Vers 3 og 4 (eller er det refreng?): (Kanskje du bare "trakk sammen" versene"? ) Eh.. Ja. Det stemmer jo det, Goophy.. Jeg satt på jobben og var litt stresset Jeg trakk sammen refrenget og et vers... Endret 8. september 2004 av Osse-Mon Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 "How'd you know I was looking at you If you weren't looking at me?" Fra Mr.Bungle - Egg Lenke til kommentar
loketing Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 "How'd you know I was looking at youIf you weren't looking at me?" Fra Mr.Bungle - Egg "it's not funny, my ass is on fire".. fra sangen "my ass is on fire" kanskje noe av det morsomste jeg har hørt i en sang er fra Tenacious D. vet ikke helt hvorfor jeg ler sånn av det; kanskje fordi det er så latterlig klisjé, eller at jeg ler av å forestille meg Jack Black si det med innlevelse..: ...how 'bout the power.. to move you.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå