Onkel Morris Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 shalabais people ..kjøpte meg et terra-tv kort for en liten tid tilbake. Kortet funker, men programvaren er litt kjip, og det tar jo så inni svarte så mye plass, dessuten er heller ikke kvaliteten på det jeg tar inn, noe særlig bra. Trenger hjelp...noen tips til program/måter å ta inn viedo/dvd/tv inn på pc? Lenke til kommentar
Kisp Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Hei. Her finner du en del forskjellige programmer du kan prøve. Husk uansett at du må sette opp kvaliteten på opptakene selv.. -Kisp Lenke til kommentar
sjursen Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Anbefaler på det sterkeste å kjøre DScaler. Lenke til kommentar
Onkel Morris Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 all right sjursen!..prøver dscaler..mange takk for hjelpen!..men har du ikke en e-mail adresse jeg kan maile deg på, blir så mye enklere da. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Er programvare og ikke hardware-relatert. Stenges grunnet feilposting. For privat kontakt bruk pm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg