pgdx Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Flott sak hos itavisen.no Det nybakte nederlandske ekteparet kom fram til at tradisjonen med å døpe sønnen sin «junior» var litt for oppbrukt. Etter et par måneder klarte pappa å overtale sin kone, og Jon Blake Cusack 2.0 var en realitet. Annonseringen av Jon Black Cusack 2.0 ble naturligvis sendt ut pr. epost, der det ble lovet en rekke nye funksjoner og forbedringer fra v1.0. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 *OoooOOoLD!* Grav litt lengre tilbake så finner du noen poster om det samme. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Old, ja? So? Stakkars gutt sier bare eg... (synes forøvrig også synd på de som får Junior som tilnavn) Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Stakkars gutt sier bare eg... Bah, hadde jeg het version 2.0 hadde jeg blitt glad Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Stakkars gutt sier bare eg... Bah, hadde jeg het version 2.0 hadde jeg blitt glad Det er ikke så kult da! Kanskje du får en lillebror/søster som blir hetende 2.5 eller noe sånt.... Som er en forberedning av 2.0... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 og hvis ungen blir narkoman, voldtekstmann o.l. ? Vil ikke kalle det da en forbedring... Kansje smelle på en "beta" foran. Damer skulle også komme med Trial Versions så man vet hva man får =) Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Damer skulle også komme med Trial Versions så man vet hva man får =) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 *OoooOOoLD!*Grav litt lengre tilbake så finner du noen poster om det samme. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 *OoooOOoLD!*Grav litt lengre tilbake så finner du noen poster om det samme. Samma det.. jeg hadde ikke hørt det før.... Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Hm. Det burde vært advarsel for å skrive "old", og ban hvis man bruker flere bokstaver enn nødvendig for å gjøre det.. Det er ikke "old" for alle vet du! Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 sinsyk nørdefaktor å bli kalt for V.2.0 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) Jammen du ser jo at den ene smileyen skyter han som roper OLD. Jeg liker ikke "old"-folk heller Endret 13. mai 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå