Gå til innhold

Skryt til komplett.no

Anbefalte innlegg

En av mine første bestillinger fra komplett.no var en Hansol 19" CRT skjerm. Det gikk ca. 1 år, og den ble kaputt. Det vil si at den lagde en stygg hylelyd. Som at det var en kondensatorfeil eller trafofeil. Jeg kontaktet komplett.no og tror du ikke at det kom 2 karer fra linjegods og leverte en ny skjerm på døra mi i bodø et par uker etterpå. De tok med seg den gamle og. slikt liker vi! :D

Så bestilte jeg et skjermkort. Ett Radeon 9600 Pro. Når jeg plugga det i, så brant GPUen opp på under et sekund. Jeg kontaktet komplett og de sendte meg nytt.

Når jeg fikk det, var det skadet fra posten sin side, hele kjøleribben var knekt av festet. Men tror du at posten sa seg noe ansvarlig? Neida, en mail til komplett, og enda et nytt kort i posten. Det funka bra! :laugh:

En annen gang da en venn av meg bestilte en komplett PC fra.. ja.. komplett så var innholdet stjelt. :cry: Fra posten si side altså. Tiden gikk med forhandliger mellom posten og komplett, ble rett og slett komplett direkte lei av posten, så de sendte han en ny PC. Så skulle de ordne opp med posten. Sevice?

Vet ikke hva selveste komplett.no sier om dette selv, men han burde være stolt. Jeg kommer aldri til å gå vekk fra komplett.no! Har hittil handlet for litt under 100.000 kroner fra komplett.no på 6 år, så jeg er vel en god kunde :w00t:

Ellers... tja.. STÅ PÅ! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er også fornøyd med Komplett men ingen slår Netshop.. :thumbs:

Var akkurat på Netshop for og gi retur på en ram-brikke og normalt så er det masse papirer og fylle ut...ihvertfall så var det det hos Komplett når jeg hadde retur til dem men hos Netshop så fikset de alt sammen så jeg skulle slippe og stå og vente....Må si at retur går greiere hos Netshop enn hos Komplett (snakker bare om egne erfaringer)

Har ikke en ting og sette fingeren på når det gjelder service fra Netshop... :thumbup:

Endret av Znoken
Lenke til kommentar

komplett har vært greie å ha med å gjøre helt til du prøver det samme som du er vant til som privat person.

firmaer har ikke like gode rettigheter som en privatkunde har dessverre men ellers har man ikke noe å utsette på komplett.

kjappe i levering har hatt ett problem med dem da. og noe dem var klar over en vift på ett msi kort nyeste til p4 har ett problem med chip sett vifta. problemet her er at kulelageret går sinsykt fort etter 3 måneder fikk jeg dem endelig til å sende meg en ny regner med at dem var lei av mitt mas. ;)

Lenke til kommentar
komplett har vært greie å ha med å gjøre helt til du prøver det samme som du er vant til som privat person.

firmaer har ikke like gode rettigheter som en privatkunde har dessverre men ellers har man ikke noe å utsette på komplett.

kjappe i levering har hatt ett problem med dem da. og noe dem var klar over en vift på ett msi kort nyeste til p4 har ett problem med chip sett vifta. problemet her er at kulelageret går sinsykt fort etter 3 måneder fikk jeg dem endelig til å sende meg en ny regner med at dem var lei av mitt mas. ;)

Er greit med punktum en gang i blant.

Lenke til kommentar

Er greit med punktum en gang i blant.

punktum hva er det.. ? :p

Lenke til kommentar

er egentlig fornøyd med komplett, netshop og psdata jeg, har enda tilgode å få en dårlig erfaring med de 3 der. så kanskje jeg er bare heldig eller?

for jeg har hatt en del returer hos komplett og alle gangene har de vært kjappe og hyggelige (ikke alltid svart på mine spørsmål på mail men)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...