Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann.

Vel, hva mener dere om disse alternativene? D100 virker betydelig mer solid, ikke sånn "billig plast" følelse som ved D70. Men er det verdt prisforskjellen?

Vil D100 komme med samme eller bedre spesifikasjoner som D70'n?

Takker for alle innspill...

Ronny :thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ingen ekspert på markedet, men D100 har vel vært ute ganske lenge? Så å spørre om D100 vil komme med samme spesifikasjoner som D70 blir feil. Min mening om D70 er nå i hvertfall at man ikke får noen følelse av at kameraet er laget av "billig plast".

Lenke til kommentar

Enig med jester om at D70 ikke i det hele tatt kjennes ut som om den er lagd i billig plast. Men at D100 nok er noe mer robust kan være så. Høyst sannsynlig vil D100 få en oppfølger en gang, og da sikkert med en spec som overgår D70. Men om den kommer om 2 måneder eller 2 år er vel vanskelig å spå.

Skal du ha et kamera til røft bruk er D100 kanskje hakket bedre enn D70. Men for de fleste andre formål er D70 bedre. Om D100 er verdt prisforskjellen? Det kommer helt ann på din kravspesifikasjon.

Denne diskusjonen har forresten gått her på forumet før, og ikke minst blitt diskutert i det vide og brede på foto.no.

Lenke til kommentar

Hei igjen..

Var nok ikke rette ordet å bruke "billig plast".. :no: Men følelsen av at D100 er mer solid gjennomført.... mener nå det :)

Nei, det er ikke lett å velge kamera i disse dager.... Får jo aldri bestemt meg.. Finner liksom alltid noe som en trur er bedre på annet kamera, men går også bare i ring rundt de samme kameraene støtt :(

Men,men... noen bekymringer må en jo ha :D

Ronny :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...