Gå til innhold

TV-Kort, hva trenger jeg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du trenger å ta deg en tur på komplett.no og søke etter 'tv-tuner' for så å velge den som passer deg best (USB eller internalkort). Så trenger du å legge inn medfølgende programvare. Også trenger du en kabel fra kontakten i veggen til støpselet i tv-kortet.

Ellers er det ikke noe mer du trenger.

Lenke til kommentar
Får du en pakke av UPC på TV'en? Mener du de samme kanalene?

Jeg tror jeg faktisk vil anbefale dette; http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122905&cks=SER

Billig og greit.

Jeg mente om jeg ville få de samme kanalene som jeg nå har på TV'en ja, sikkert et dumt spm. men :thumbup: Btw. takker for tips, mulig jeg kjøper dette. Jeg kan da ta opp og lagre snutter fra kabelen på PC'n, ikke sant? (nok et dumt spm.)

EDIT: Når man kjøper denne, da er det bae å plugge den i en USB port, og skaffe en kabel, ikke no mer da, ikke sant?

Endret av pain
Lenke til kommentar
Du trenger å ta deg en tur på komplett.no og søke etter 'tv-tuner' for så å velge den som passer deg best (USB eller internalkort). Så trenger du å legge inn medfølgende programvare. Også trenger du en kabel fra kontakten i veggen til støpselet i tv-kortet.

Ellers er det ikke noe mer du trenger.

Du MÅ ikke gå inn på komplett , de finnes et hav av nettbutikker , det kan virke som om forum blir overvåket av komplett-salgsrepresentanter = ikke bra.

Heldigvis har vi prisguiden , Hardware.no har gjort og gjør en glimrende jobb for oss alle , helt gratis. Gå til prisguiden som nettopp er oppdatert med tv-kort.

Lenke til kommentar

Du MÅ ikke gå inn på komplett , de finnes et hav av nettbutikker , det kan virke som om forum blir overvåket av komplett-salgsrepresentanter = ikke bra.

Jeg sa jo ikke at han MÅ handle på komplett. Hvis han vil kjøpe tvkort på en annen butikk så må han gjerne gjøre det. Men det var enklere for meg å anbefale komplett siden jeg er mest kjent med hvilket utvalg de har.

Heldigvis har vi prisguiden , Hardware.no har gjort og gjør en glimrende jobb for oss alle , helt gratis. Gå til prisguiden som nettopp er oppdatert med tv-kort.

Jeg visste ikke at prisguiden har tvkort.

Endret av BeFs
Lenke til kommentar
Dessuten, hellandes, jeg skjønte jo at han sa komplett som et eksempel, enkelt og greit. Liten kverulant du? :p

Jeg er litt enig med han. Komplett er ganske så overrepresentert i forumet i forhold til hvor mange og hvor bra konkurrenter det er. Det mest nøytrale rådet er nok å sjekke prisguiden og velge blandt de billigste avhengig av hvor mye du stoler på nettbutikkene og avhengig av om du kan kjøpe flere ting derfra samtidig for å unngå alt for mange fraktgebyrer.

Lenke til kommentar
Dessuten, hellandes, jeg skjønte jo at han sa komplett som et eksempel, enkelt og greit. Liten kverulant du? :p

Jeg er litt enig med han. Komplett er ganske så overrepresentert i forumet i forhold til hvor mange og hvor bra konkurrenter det er. Det mest nøytrale rådet er nok å sjekke prisguiden og velge blandt de billigste avhengig av hvor mye du stoler på nettbutikkene og avhengig av om du kan kjøpe flere ting derfra samtidig for å unngå alt for mange fraktgebyrer.

:yes:

Jeg bruker selv sjeldent komplett, går mest i netshop og microplex.

Lenke til kommentar

har selv upc kabel tv og tvkort. Du får bare inn de kanalene du får inn på tv en uten dekoderen. Med mindre du har noen form for dekoder på dataen.

Mener det er digitale signaler i upc kablene noen steder i landet, men jeg er ikke sikker.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...