Tobba Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Vet noen hvordan dette gjøres? Skal vise servlet kildekode i html, og denne servlet koden inneholder også html kode. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Du kan bruke textarea f.eks? Skjønner ikke helt hva du mener her jeg, kompileres? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 du kan jo bruke php-funksjonen highlight_file eller highlight_string Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Erstatt < med < og > med > Lenke til kommentar
Tobba Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 Jeg la alt inn i textarea, funket greit. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Men det blir jo litt rart, blir det ikke? Jeg ville egentlig gått for satyrium sin HTML-stripping, men du kan også bruke <pre> <p>masse tekst i <strong>uthevet</strong> og <em>kursiv</em>-lignende tekst</p> </pre> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå