olav_ Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Har MSI MSI K7T266 PRO Ru hovedkort og et billig Creativ geforce4 MX440 64MBddr Men dette funker ikke sammen. Takler ikke dette hovedkortet geforce4?? skjermkortet funker på andre og eldre hovedkort. har prøvd å finne ny bios som støtter dette uten hjelp. må jeg selge og gå for geforce3. hva er billigste og beste kort med DVI utgang?! Lenke til kommentar
goo Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Hei. Et problem som er ganske stort for msi, er et hovedkortene deres ikke støtter gforce 4! Dette er ganske frustrerende for oss som har msi! Har tenkt å kjøpe nytt gforce jeg også. Har et tnt 2 nå, men jeg tror at msi jobber inntenst med denne saken, noe annet ville jo bety konkurs om kort tid. Har du sjekket msi sine hovedsider for filer? Lenke til kommentar
xthal Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 var det ikke slik at dette problemet bare var for gf4mx kort og ikke gf4 ?? uansett trives jeg godt med min gf3 og MSI mobo Lenke til kommentar
Lenny Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Har msi sitt hovedkort jeg og, men jeg er ikke så trist. Jeg har er G-force 2 ti500. G-force 4 er ikke så mye bedre enn mitt. Tok en test hos nvidias hjemme side. Der fant jeg en test som fant ut at g4 var bare 14% bedre enn mitt. Ingen vits å kjøpe noe som er så vidt litt bedre og uansett så støtter ikke de nyeste spillene havparten av de nye tingene til Ge3. :grin: Lenke til kommentar
goo Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Msi lager selv g4mx kort, er det slik at en må bruke Msi sine g4 kort for i heletatt få dette til å fungere? Lenke til kommentar
knut Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Det har vært endel problemer med flere hovedkort enn msi sine med geforce 4 kort, også derfor det har vært litt forsinkelser.. tror at det kommer nye utgaver som passer. Og siden creative var veldig tidlig ute kan det tyde på at de ikke har ordnet de problemene. Men uansett så er ati radeon 8500 et veldig godt valg Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Hmm kjører et MSI GF4Ti4400 på et Pro2B kort fra msi.. Tror nok dette kun gjelder mx kortene.. Lenke til kommentar
Zealo Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Lenny : jeg tror faktisk du er helt SKU** ! ! Du er jo MORSOM iallfall ! GeForce 2 Ti500 ! HAHAHA.... og at GeForce 4 ikke er så mye bedre ! ! Om du ikke er HELT teit så håper jeg du skrev feil... og du mente at du hadde GeForce 3 Ti500 ?!? Da kan jeg forstå d.... men alikevell... d er verdt oppgraderingen ! (synes jeg...) Du veit.. noe som kalles skrytefaktor oxo da ! Og så har du det faktumet at jeg MÅ teste alle nye kort.... Så... håper du skrev feil.... for jeg LOVER deg at ALLE GeForce 4 Ti-kortene banker livskiten ut av ditt "crappy" GeForce 2 Ti.... Lenke til kommentar
Murty Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Så vidt jeg vet. Etter å ha sett på artikler her på HW så er det kun msi pro266 som ikke støtter GF4. Alle de andre tror jeg takler det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå